تمرین در پیست تارتان یا آسفالت؟!

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه


تمرین در پیست تارتان یا آسفالت؟!

پیست تارتان مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد شرایط خوبی ندارد و مشکلاتی برای دونده‌ها به‌وجود آورده است.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، استفاده از این پیست برای عموم آزاد است و عموماً در شرایطی که هوا مناسب باشد، سلامتی‌کاران زیادی از آن استفاده می‌کنند.

خیلی از نقاط این پیست تخریب شده و حتی مصدومیت‌هایی برای دونده‌های حرفه‌ای ایجاد کرده و چون هزینه ترمیم پیست زیاد است با وجود وعده‌های زیاد اما هنوز شرایط بهتر نشده است.

محمدرضا رحیمی دونده لرستانی که در پیکارهای جهانی دو و میدانی کارگران در رشته 4*100متر نایب قهرمان شده در این باره به ایسنا گفت: چیزی از پیست تختی باقی نمانده و در «آسفالت رنگی» تمرین می‌کنیم.

وی ادامه داد: متأسفانه به علت استفاده عموم روز به روز وضعیت این پیست بدتر می‌شود و هر چقدر هم به این شرایط اعتراض می‌کنیم، فایده‌ای ندارد.

رحیمی اضافه کرد: بهترین زمان برای سلامتی‌کاران است و ما باید در اوج گرما و زمانی که کسی نیست به تمرین برویم.

این دونده یادآور شد: پیست مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد از معدود پیست‌های کشور است که استفاده از آن برای عموم آزاد است و همین باعث می‌شود که زودتر خراب شود و زمان مناسب در اختیار دونده‌های حرفه‌ای نباشد.

لازم به ذکر است خبرگزاری ایسنا بارها درباره این پیست مطالبی منتشر کرده‌ اما باز هم شرایط مانند گذشته بوده و مسئولان ورزشگاه و ورزش و جوانان خیال ترمیم یا تعویض آن را ندارند.  96/5/11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.