تعیین تکلیف بیمارستان 515 تختخوابی خرم اباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

 

تعیین تکلیف بیمارستان 515 تختخوابی خرم آباد

 نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی جایگزین شهدای عشایر در هفته آینده خبر داد.

مهرداد ویسکرمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مورد نیاز استان که مدت زیادی بوده معطل شده بیمارستان جایگزین شهدای عشایر با ۵۱۵ تختخواب است.

وی اضافه کرد: با ساخت این بیمارستان مشکل عمده فضای آموزشی و درمانی استان قابل حل است.

ویسکرمی ادامه داد: از این مجموعه بازدیدی داشتم و تاکنون چندین جلسه با مسئولین وزارت بهداشت، قرارگاه خاتم و استاندار لرستان برگزار کردیم اما متوجه شدیم این جلسات نتیجه‌ای نداشتند.

وی عنوان کرد: به اتفاق دکتر نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با معاون وزیر بهداشت دیدار کردیم؛ مشکل اصلی از این قرار است که قرارگاه خاتم‌الانبیاء که پیمانکار پروژه است می‌گوید که من با فهرست بهای قراردادی که بستم نمی‌توانم کار را تمام کنم چون همه چیز گران شده است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی لرستان تمام مطالبات این قرارگاه را پرداخت کرده است و در این راستا با جان بابایی معاونت درمان وزارت بهداشت جلسه ای داشتیم و موافقت کردند قرارداد قبلی فسخ و قرارداد جدید بسته شود.

وی گفت: در این راستا مراتب اعتراض مردم را به وزارت بهداشت اعلام کردم و قرار شد جلسه‌ای با مسئولین وزارت بهداشت و قرارگاه خاتم در وزارت بهداشت برگزار شود؛ تلاشمان این است که پروژه بطور قطعی تعیین تکلیف شود.

ویسکرمی گفت: اگر قرارگاه خاتم می‌تواند کار را انجام دهد قراردادی با وزارت بهداشت با زمان و قرارداد مشخصی در ازای تهاتر اموال دانشگاه انجام دهد اگر هم نمی‌تواند فسخ قرارداد صورت گیرد تا کار به مناقصه کشیده شود.

وی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان املاکی را به ارزش حداقل ۳۰۰ میلیارد تومان دارد که می‌تواند تهاتر کند و در اختیار پیمانکار قرار دهد.

این نماینده مجلس بیان کرد: فکر کنم مذاکرات امروز چالشی و گره گشا بود و امیدواریم در هفته آینده به نتیجه عملیاتی برسیم و ساخت پروژه از سر گرفته شود.

وی با بیان اینکه اگر تهاتر انجام نشود با اعتبارات فعلی تا ده سال آینده نیز این پروژه تکمیل نخواهد شد، گفت: با ساخت این بیمارستان مشکل فضای آموزشی و درمانی شهر خرم‌آباد تا مدت‌ها حل خواهد شد.  99/6/17

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.