خرم‌آباد در بی‌مسئولیتی سردرگم است

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

خرم‌آباد در بی‌مسئولیتی سردرگم است

بسیج دانشجویی لرستان با انتشار بیانیه‌ای از وضعیت حاکم بر شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و شهرداری انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بسیج دانشجویی لرستان در بیانیه‌ای از وضعیت حاکم بر شورای اسلامی شهر خرم آباد و شهرداری این شهر انتقاد کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حکایت ولنگاری مدیریتی، ناکارآمدی مفرط، بی برنامگی‌ها و روزمرگی‌های غیرقابل هضم، که حاصلش وضعیت اسفناک امروز استان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است، مثنوی هفتاد منی است که گوش‌ها از شنیدنش خسته و تکرارش ملال آور است.

انباشت متراکم بی کفایتی‌ها، که سرآمد شدن استان محروم و مظلوم لرستان، در آمارهای مختلف فلاکت، بیکاری، گرانی و… را پدید آورده است، قصه دردناک وضعیت فعلی استان است.

دستگاه‌های نظارتی و امنیتی که خواب زمستانی شأن در چهار فصل، مستمرا ادامه داشته و همچون عناصر بی خاصیت، نظاره گر حکایت تلخ دردهای بسیار محرومان لرستان از صدقه سر عملکرد حضرات مسئول هستند، و سوگمندانه دم برنمی آورند و حرکتی نمی‌کنند، بی شک از مقصران اصلی وضعیت موجودند.

در جدیدترین پدیده این باغ بی ثمر که هردم ازآن بَرِی هولناک می‌رسد، بازی‌های کودکانه شورای شهر و شهرداری خرم آباد می‌باشد.

وضعیت فجیع مدیریت شهری که کمترین لازمه مدل مطلوب حکمرانی، محاکمه شهردار و اکثریت شورای شهر فعلی به خاطر عملکرد افتضاح است، امروز گرفتار خاله زنک بازی شورای شهر در پس استعفای شهردار مرکز استان می‌باشد، و با قائم موشک بازی در پی تصمیم‌گیری در عرصه مدیریت شهری اند. و جالب آنکه صدای احدی از مسئولین امر در نمی‌آید و فضای خفه خون، دهان و قلم همه مدیران و مسئولین استانی و شهری را فراگرفته است.

شهر در بی مسئولیتی سر درگم است، و شورای شهر در پی سیاسی بازی‌های منفعت طلبانه خود دست و پا میزند.

بی شک حکایت فساد گسترده که در تار و پود ساختار شورای شهر و شهرداری‌ها تنیده است، لازمه ورود جدی و قاطع مجلس، قوه قضائیه و نهادهای امنیتی را می‌طلبد، که به صورت ریشه‌ای مسأله حل شود، اما آنچه امروز، در کوتاه مدت مدیریت شهری خرم آباد لازم دارد؛ تمام شدن بساط این بازی‌های کودکانه مدیریت شهری می‌باشد که چند وقتی است، پر بسامدتر بر اعصاب افکار عمومی خرم آبادی‌ها رژه می‌رود.

به صراحت اعلام کنیم در فضای امروز استان و شهر خرم آباد و به خصوص قصه اخیر، هر دو جناح سیاسی اصول گرایی و اصلاح طلبی به یک میزان مقصرند.

بسیج دانشجویی قاطعانه اعلام می‌کند، پرچم گفتمان انقلابی گری در لرستان هیچ سنخیتی با اصولگرایان استان ندارد. دقیقاً به همان میزانی که این وصله ها به اصلاح طلبان نمی چسبد. سیاسیون باندبازِ رانتخوار در هر پست و مقامی، در هر لباس و صنفی نه تنها هیچ نسبتی با مکتب انقلابی ندارند، بلکه تنها برند شایسته این حضرات خائنین به انقلاب و آرمان‌هایش می‌باشد.

امیدواریم در طی روزهای آینده، و به سرعت این فضای غیرقابل قبول مدیریت شهری پایان یابد، و ضمن قبول استعفای شهردار فعلی توسط شورای شهر و انتخاب شهرداری مطلوب برای یک سال آینده، قضیه فعلاً در این مرحله فیصله یابد.

در غیر این صورت، پیگیری جدی جنبش دانشجویی در سطح استان و کشور برای محاکمه همه خاطیان این پدیده هولناک مدیریتی، اقدام قطعی و بعدی جنبش دانشجویی در قبال این مساله خواهد بود.       والسلام علی من اتبع الهدی   99/6/19

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.