تجلیل 30 استاد برتر دانشگاه علوم پزشکی لرستان

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه
به مناسبت فرارسیدن هفته معلم، طی مراسمی که در مجتمع آموزشی علوم پزشکی پردیس کمالوند برگزار شد، 30 استاد برتر دانشگاه علوم پزشکی لرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.
در بخش هیأت علمی نمونه دکتر بابک هادیان، محمدرضا ناظر، بابک عبدالکریمی، غلامرضا شهسواری، شیرزاد فلاحی، محمد حسن ایمانی نسب، ایرج سلیمی کیا، مجید میری و خانم ها دکتر شیرین حسنوند، طاهره جوادی و ناهید دریکوند، در بخش اساتید دارای فرآیند آموزشی برتر آقای دکتر محمد غلامی و خانم‌ها دکتر فرحناز چنگایی، نرگس نرگسی، طاهره طولابی و شورانگیز بیرانوند، در بخش اساتید برتر در تولید محتوای الکترونیکی و توسعه ی آموزش مجازی آقایان دکتر ابراهیم فلاحی، یدالله پورنیا، علی معظمی گودرزی و خانم ها دکتر فریده ملکشاهی، فرزانه چهل چراغی، فاطمه جنانی و نسرین گله دار و در بخش اساتیدی که در سال گذشته ارتقا علمی داشته اند آقایان دکتر بهرام رسولیان، اصغر سپهوند، سلیمان جافریان، مصطفی چراغی، ابراهیم بادپروا و خانم ها دکتر سپیده وهابی، ماندانا بیگی بروجنی و طاهره طولابی به عنوان برترین ها مورد تجلیل قرار گرفتند. همچنین خانم دکتر نسرین گله‌دار به عنوان استاد نمونه‌ی فرهنگی دانشگاه انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.
در این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین متقی‌نیا امام جمعه موقت خرم‌آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین مرادیان مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه، دکتر عباس‌زاده، دکتر شیخیان و دکتر طاهری کلانی به ترتیب معاونین آموزش، فرهنگی-دانشجویی و تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اساتید برتر تجلیل شد.
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این مراسم گفت: تمامی اساتید برای ما قابل احترام و تقدیر هستند و اگر گروهی طبق چک لیست‌ها و معیارهای خاصی انتخاب شده‌اند به این معنی نیست که مابقی اساتید در سطح پایین تری قرار دارند.
دکتر ابوالفضل عباس‌زاده عنوان کرد: ما در مجموعه‌ی آموزش دانشگاه علوم پزشکی لرستان همواره شاهد تلاش بی دریغ تمامی اساتید در گروه های مختلف آموزشی هستیم.
وی در ادامه به ذکر چند خصوصیت اساتید نمونه اشاره کرد و گفت: اساتید علاوه بر این که باید نقدپذیر باشند می‌بایست دیدگاه‌های دیگر را بررسی و اگر بهتر از دیدگاه خود دانستند با فروتنی آن را بپذیرند.
 دکتر عباس‌زاده همچنین اظهار داشت: استاد باید از بین توجیه و استدلال تفکر و دیدگاه خود را به سمت استدلال برده و ارتباط خود را با همکاران دیگر دانشگاه‌ها گسترش دهد.

وی در پایان تأکید کرد: مدرسینی که هر از چند گاهی به دانشگاه سر می زنند استاد نیستند چرا که استاد تمام و کمال باید بیشتر وقت خود را هزینه دانشجو و گسترش علم کند.   97/2/18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.