گزارش آخرین وضعیت برج‌های دوقلو؟!

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

 گزارش آخرین وضعیت  برج‌های  دوقلو؟!

برج‌های دوقلوی خرم‌آباد از پروژه‌های مهم در مرکز لرستان به شمار می‌رود و برخی‌ها از آن به‌عنوان یکی از بهترین کارهای شورای شهر چهارم یاد می‌کردند!

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، این پروژه سال 94 آغاز به کار کرد و به گفته مسئولان قرار بود تا مهر ماه 97 به بهره‌برداری برسد اما ظاهراً این موضوع ادعایی بیش نیست.

بر زمان‌بندی پروژه برج‌های دوقلو دائم تاکید می‌شد و بر این اساس تابلوی روزشمار نیز در محل احداث نصب شده بود که بعد از مدتی خاموش و زمان‌بندی حذف شد.

در قرارداد پروژه برج‌های دوقلو که مرتفع‌ترین ساختمان خرم‌آباد می‌شود، سهم شهرداری 25 و سرمایه‌گذار 75 درصد اعلام شده است.

زیربنای پروژه بالغ بر 158 هزار مترمربع در 30 طبقه بوده و گروه سرمایه‌گذاری عمران و ساختمان معین کوثر سرمایه‌گذار آن است.

زهرا نظری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد درباره آخرین وضعیت این پروژه گفت: شرکت سرمایه‌گذار معین کوثر با گذشت نزدیک به ۳۶ ماه پروژه برج‌های دوقلو را به اتمام نرسانده و این در حالیست که طبق قرارداد باید سه ساله این پروژه را تکمیل می‌کرد.

وی افزود: اینکه گفته می‌شود ظرافت پروژه به‌گونه‌ای است که ۳۶ ماه زمان کمی برای اتمام آن بوده، چرا این موضوع در قرارداد ذکر نشده است؟

نظری پیش فروش واحدهای شهرداری را تصمیم  اشتباهی دانست و اضافه کرد: ما به شرکت معین کوثر اطمینان داریم، ولی به عنوان یک شهروند انتظار داریم در برابر خساراتی که به علت کندی روند اجرای پروژه به شهرداری وارد کرده پاسخگو باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر خرم‎آباد اظهار امیدواری کرد: شرکت سرمایه‌گذار با احتساب تمام ظرافت‌های پروژه، زمان اتمام آن را تعیین کند.   97/2/18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.