تبدیل خیابان فردوسی تا قلعه فلک‌الأفلاک به عنوان مسیر گردشگری

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه
رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: از خیابان فردوسی تا قلعه فلک‌الأفلاک به عنوان مسیر گردشگری تأمین اعتبار شده که پیش‌بینی می‌شود ظرف 6 ماه انجام شود.
 برزو بردی‌نشین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال لرستان به عنوان استان پایلوت تفاهم‌نامه‌ای را با یک نهاد توسعه بافت‌های فرسوده بسته تا اقدام به ساخت و ساز واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده کند.
بردی‌نشین با بیان اینکه 60 درصد بافت‌های ناکارآمد لرستان را واحدهای مسکونی تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: مابقی فضاها، شهری و عمومی هستند.
رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی لرستان اضافه کرد: امسال بازآفرینی فضاهای شهری و عمومی را در نظر گرفتیم و چند پروژه طراحی شهری را شروع کرده‌ایم.
وی اضافه کرد: طرح کف‌سازی و بهسازی خیابان فردوسی خرم‌آباد ازجمله طرح‌های فوق است به اتمام رسیده و ظرف یک ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی لرستان اظهار کرد: ظرف یک ماه آینده کف خیابان فردوسی پیاده‌محور می‌شود که این کف‌سازی با آجر و سنگ در حال انجام است.

بردی‌نشین گفت: از خیابان فردوسی تا قلعه فلک‌الأفلاک به عنوان مسیر گردشگری تأمین اعتبار شده و عملیات اجرایی آن ظرف یک ماه آینده اجرایی و نهایتاً 6 ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.  96/3/1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.