انتقاد از وضعیت روشنایی بام لرستان

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

انتقاد از وضعیت روشنایی  بام لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان از وضعیت روشنایی منطقه گردشگری «بام لرستان» انتقاد کرد.

 سید امین قاسمی در جلسه ستاد خدمات اجرایی سفر در سخنانی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای ایام نوروز اظهار داشت: در این راستا کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی در استان ایجادشده و مقررشده که کانال تلگرامی معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به اعلام روزانه شرایط جوی استان از سوی هواشناسی در ایام نوروز عنوان کرد: همچنین شرکت مخابرات استان اقدام به معرفی جاذبه‌های گردشگری استان خواهد کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان از ارسال پیامک معرفی جاذبه‌های گردشگری برای مسافران نوروزی در هنگام ورود به استان به خبر داد و تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی، تجمیع تبلیغات هر شهرستان متناسب با جاذبه‌های خاص گردشگری آن، ایجاد پارکینگ، برپایی ستاد استقبال از مسافران نوروزی و … از دیگر اقدامات در دستور کار است.

قاسمی همچنین از وضعیت روشنایی «بام لرستان» انتقاد کرد و گفت: در این راستا باید اقدامات لازم برای تأمین روشنایی و همچنین لکه گیری در مسیر دسترسی به «بام لرستان» صورت گیرد.

وی بر ضرورت ساماندهی دست‌فروشان و ضایعات فروشان در سطح شهرهای استان تأکید کرد و گفت: همچنین باید میوه‌فروشی‌های سطح شهرها ساماندهی شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان بر ضرورت ساماندهی و ارتقای کیفیت راه دسترسی به آبشارهای «نوژیان»، «بیشه» و «هفت‌چشمه» تأکید کرد.   96/12/12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.