سد های مخملکو ه و زیبا محمد ردیف اعتباری گرفتند

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

سد های مخملکو ه و زیبا محمد ردیف اعتباری گرفتند

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: ۵ پروژه سد و شبکه آبیاری و زهکشی لرستان از فریز وزارت نیرو خارج شد و اعتبار دریافت کردند.

دکتر  رضا میرزایی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال های گذشته تعداد ۵ پروژه مهم سد و شبکه آبیاری و زهکشی داشتیم که این پروژه ها در سال های ۹۵ و ۹۶ از اولویت وزارت نیرو خارج شده بود، اظهار داشت: این پروژه ها فقط ردیف اعتبار یک میلیون ریالی داشتند.

وی با بیان اینکه پیگیری اجرایی شدن این ۵ پروژه را در اولویت فعالیت های شرکت قرار دادیم، تصریح کرد: طی یک سال گذشته تاکنون از همه ظرفیت ها از جمله استاندار و مجمع نمایندگان استان استفاده کردیم و توانستیم این پروژه ها را از فریز خارج کنیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان ادامه داد: پروژه های ساختمان سد مخملکوه یا همان سد و تونل «کاکارضا»، شبکه آبیاری و زهکشی «کاکارضا»، ساختمان سد و شبکه آبیاری زهکشی «زیبا محمد»، ساختمان سد «شهید بروجردی»، ساختمان سد و شبکه آبیاری و زهکشی «تاج امیر» نورآباد از فریز خارج شدند و برای آن ها در سال ۹۷ ردیف اعتباری پیش بینی شده است.

میرزایی با تاکید بر اینکه این موضوع موفقیت بزرگی محسوب می شود؛ پروژه هایی که در سال های ۹۵ و ۹۶ دارای موافقت نامه یک میلیون ریالی بوده است، امروز در بودجه دارای ردیف اعتباری هستند، افزود: عملیات اجرایی این پروژه ها ها بعد از طی مراحل قانونی و انتخاب پیمانکار شروع می شود.

تخصیص اعتبار به این پروژه ها یک موفقیت بزرگ و کم نظیر برای استان است، تصریح کرد: برای سد «مخملکوه» ۶ میلیارد تومان، برای شبکه آبیاری و زهکشی «کاکارضا» ۶ میلیارد، برای ساختمان سد و شبکه آبیاری و زهکشی «زیبامحمد» ۷ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است .96/12/12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.