اقدام بزرگمنش شهروند خرم‌آبادی

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه
دکتر محمد طولابی از دوستان فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، یک دستگاه خودرو برای راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی به اداره کل کانون لرستان جهت بهره‌مندی کودکان و نوجوانان روستاها اهداء کرد.
خیر خرم‌آبادی یک دستگاه خودرو برای راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی به اداره کل کانون لرستان اهداء کرد.
مدیر کل کانون لرستان ضمن سپاس و قدردانی از حرکت زیبای فرهنگی دکتر طولابی، بابیان این نکته که اساس کار کانون بر پایه محبت، همدلی و مهربانی است و با تأکید بر حدیثی از حضرت علی‏ علیه‌السلام که می‌فرمایند: آن گونه که یاری می‏کنی، یاری می‏شوی، عنوان داشت: همه ما در قبال جامعه و کودکان و نوجوانان و ترویج فرهنگی مطالعه و کتاب‌خوانی مسئولیم به همین منظور کانون بسترساز خوبی است تا کودکان و نوجوانانی که به مراکز ثابت دسترسی ندارند را زیر پوشش قرار دهد.
محمدجواد محمدی گفت: با توجه به اینکه خودروی مینی‌بوس سیار روستایی کانون بیش از بیست سال به کودکان و نوجوانان روستاها و حاشیه شهر خرم‌آباد خدمت می‌کند و این روزها دچار استهلاک شده و دیگر قادر به خدمت‌رسانی نیست، با رایزنی‌هایی که صورت گرفت دکتر محمد طولابی از فرهنگ دوستان خرم‌آباد یک دستگاه وانت آریسان را به کانون اهداء کرد.
محمدجواد محمدی افزود: دکتر طولابی طی بازدیدهایی که از فعالیت‌های کتابخانه‌های سیار روستایی داشتند و دغدغه‌هایی که در زمینه کتاب و کتاب‌خوانی وجود دارد برای این کار فرهنگی پیش‌قدم شدند و ما در کانون از کار ایشان استقبال کردیم.
وی اضافه کرد: کتابخانه سیار روستایی شماره 6 کانون سال‌هاست که به بچه‌های روستا کتاب امانت‌داده و فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی ارائه می‌دهد.
شایان‌ذکر است در حال حاضر بیش از 1500 کودک و نوجوان از روستاهای: شوراب 1 و 2، محمودوند، شرکت نفت، زاهدشیر، دولتشاهی، قنات آباد، سرچاه، شهرک چنگایی، شهرک باباعباس، هولاندشت، تکانه، کولاگه، زرد آباد، برکه، دوره وهوسیوند را تحت پوشش این کتابخانه قرار دارند.    96/12/6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.