مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

افتتاح مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی  خرم آباد

 با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید “محمدعلی شهیدی” روز پنجشنبه 5 مردادماه 96 مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار استان لرستان افتتاح شد.
مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار استان لرستان در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع و با زیربنای 14 هزار و 774 مترمربع در کیلومتر 5 جاده خرم آباد-الشتر احداث شده و دارای 3 فاز در بخش‌های درمانی، ورزشی، فرهنگی، رفاهی، آموزشی، اقامتی و هتلینگ برای خدمات رسانی به جامعه ایثارگری و عموم مردم به بهره‌برداری رسید.
بخش درمانی این مجتمع شامل رادیوتراپی، آزمایشگاه، دندان‌پزشکی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، آب‌درمانی، فیزیوتراپی، حرکت‌درمانی، ارتوپدی و درمانگاه است و بخش ورزشی نیز شامل سالن ورزشی چندمنظوره، استخر، جکوزی، سونای خشک و بخار و سالن بدن‌سازی و بخش فرهنگی شامل کتابخانه، گالری و سالن آمفی‌تئاتر با ظرفیت 360 نفر است.
بخش رفاهی نیز شامل مهدکودک، نمازخانه، رستوران سلف‌سرویس، کافی‌شاپ، پارکینگ مسقف و روباز و فضای سبز و بخش آموزشی شامل کلاس‌های آموزشی، مشاوره گروهی و فردی، کارگاه‌های تخصصی سبک و سنگین کفش و چوب است.
همچنین روز گذشته پروژه تولید مرغ مادر گوشتی این استان نیز با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی و اشتغال ایثارگران منطقه محروم لرستان برای 100 نفر به صورت مستقیم و 2 هزار و 800 نفر به شکل غیرمستقیم و تأمین امنیت غذایی، تکمیل زنجیره تولید و تأمین پروتئین مورد نیاز غرب کشور و صادرات جوجه یک روزه به کشورهای همسایه توسط سازمان اقتصادی کوثر به مرحله بهره‌برداری رسید.  96/5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.