تصویب خط انتقال آب برای شهرک صنعتی و کارخانه لاستیک‎سازی خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

تصویب خط انتقال آب برای شهرک صنعتی و کارخانه لاستیک‎سازی خرم آباد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: 12 میلیارد تومان برای خط انتقال آب شهرک صنعتی شماره 3 و کارخانه لاستیک‌سازی  خرم آباد نیاز است.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، دکتر رضا میرزایی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات کارخانه لاستیک‌سازی لرستان، اظهار کرد: مطالعه فاز اول توسط مهندسین مشاور دز آب پایان یافته و مشاور گزارشات را برای بررسی و تصویب کمیته فنی تحویل کارفرما داده، زمان لازم جهت گزارشات حدود یک ماه یعنی مردادماه است.

وی افزود: فاز دو مطالعات هم که شامل تلفیق مطالعات و تهیه نقشه اجرایی و اسناد مناقصه است تا ابتدای مهرماه آماده است که مشاور در صورت تامین اعتبار اول مهرماه مناقصه برگزار و پس از انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی خط انتقال و ایستگاه پمپاژ آغاز می‎شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با بیان اینکه زمان لازم جهت اجرای پروژه حدود 8 ماه طول می‎کشد، تصریح کرد: براساس مطالعات فاز یک، دبی انتقالی طرح یه شهرک صنعتی شماره 3، 80 لیتر در ثانیه است که 50 لیتر در ثانیه آب برای کارخانه لاستیک‌سازی و 30 لیتر در ثانیه آب برای سایر منابع شهرک است.

میرزایی اضافه کرد: خط انتقال به قط 300 میلی‎متر از جنس لوله‎های چدن داکتیل است که طول خط از تصفیه‎خانه شهر خرم‎آباد تا شهرک صنعتی معادل 17.5 کیلومتر است و از مسیر مسکن مهر و کنار دیواره محوطه دانشگاه آزاد و جاده ازنا عبور می‎کند.

وی بیان کرد: اختلاف ارتفاع پماژ از محل تصفیه‎خانه خرمآباد یعنی از محل آبگیری تا شهرک صنعتی شماره 3 حدود 190 متر بوده و همه طول مسیر پمپاژی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: هزینه پیش‎بینی شده برای اجرای طرح شامل احداث ایستگاه پمپاژ، خرید لوله و اتصالات و تملک مسیر حدود 12 میلیارد تومان برآورد شده که در صورت تامین اعتبار در طول 8 ماه یعنی تا پایان نیمه اول سال 97 قابل اجرا است.   96/5/1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.