افتتاح پل های هاشم زاده

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

افتتاح دو پل خیرساز در خرم آباد با حضور وزیر کشور

 بهره برداری از دو پل خیرساز که بر روی رودخانه خرم آباد احداث شده است روز پنجشنبه با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور آغاز شد.

 استاندار لرستان در این آئین گفت: هاشم زاده پیشکسوت ترین راهساز کشور محسوب می شود که با هزینه شخصی این پل ها را احداث کرده است.
هوشنگ بازوند با یادآوری اینکه راهسازی در حوزه زاگرس کار سختی است اظهار کرد: هاشم زاده ، خیر پل ساز شهری، بیش از 120 میلیارد ریال برای ساخت پل به این شهر کمک کرده است.
وی همچنین گفت: رودخانه در هر شهری فرصتی برای شهروندان است اما در شهر خرم آباد رودخانه در زمان وقوع سیلاب ها ، تهدیدی برای شهروندان است.
وی با بیان اینکه 6 پل موقت غیرکارشناسی در رودخانه شهر خرم آباد پیش از این احداث شده بود ، گفت: این پل ها در هر سیلابی مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می کردند که در دولت تدبیر و امید برای رفع این مشکل، پل های جهادگران، شهید صارمی و امروز هم پل های هاشم زاده افتتاح شده است.
بازوند از وزیر کشور به دلیل توجه به استان لرستان در تمام حوزه ها تشکر کرد و گفت: این ششمین سفر وزیر کشور به لرستان است که از نزدیک در جریان روند اجرا و پیشرفت طرح های عمرانی و توسعه ای استان قرار می گیرد.96/4/22

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.