اعتبار پروژه راه‌آهن خرم‌آباد هزار میلیارد است

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه


اعتبار پروژه راه‌آهن خرم‌آباد هزار میلیارد است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اعتبار پروژه راه‌آهن خرم‌آباد هزار میلیارد تومان است.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، خیرالله خادمی در جلسه بررسی پروژه‌های زیرساختی راه‌های استان لرستان، اظهار کرد: همواره پروژه‌های زیر ساختی( حوزه راه) لرستان را از مرکز رصد و پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: استان لرستان به دلیل وضعیت خاص در مرکزیت ترافیکی باری و مسافری کشور قرار گرفته  است و شبکه‌های  راه‌های استان در بخش بزرگراهی و آزادراهی در حال ارتقاء است و شاید لرستان تنها استانی است که دو شبکه ریلی  فعال در استان دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: پروژه بزرگ اتصال ریلی خرم‌آباد به شبکه سراسری ریلی و ادامه آن به سمت جنوب  فعال و از پروژه  بسیار سنگین است.

خادمی با اشاره به اینکه پروژه راه‌آهن خرم آباد 114 کیلومتر است، بیان کرد: این پروژه به دلیل کوهستانی بودن منطقه 13.5 کیلومتر تونل و چهار کیلومتر پل خاص دارد.

وی اعتبار پروژه راه‌آهن خرم‌آباد را هزار میلیارد اعتبار تومان برشمرد و گفت: براساس برآورد انجام شده نزدیک به سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای اتصال راه آهن خرم‌آباد به سمت جنوب تا اندیمشک نیاز است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: با انجام این پروژه ریلی گلوگاه ریلی شمال به جنوب ما رفع  و مسیر جدیدی ایجاد می‌شود.96/4/22

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.