از شهروندان طبیعت دوست و مهمان‌نواز خرم‌آباد تجلیل شد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه
آیین تجلیل از شهروندان طبیعت دوست و مهمان‌نواز خرم‌آباد، روز جمعه 17 فروردین برگزار شد.
 با حضور استاندار لرستان، «محمد بیرانوندی» نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی، فرماندار مرکز استان، شهردار خرم‌آباد، مدیران و معاونین شهردار، برخی مدیران دستگاه های اجرایی و همچنین اعضاء شورای اسلامی شهر، آیین تجلیل از شهروندان طبیعت دوست و مهمان‌نواز خرم‌آباد، روز جمعه 17 فروردین از ساعت ١٠ صبح به‌صورت عمومی در محل بوستان زیباکنار برگزار و در پایان به شهروندان طبیعت دوست به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
شایان ذکر است شهرداری مرکز استان در روز سیزده‌بدر، جهت فرهنگ‌سازی و نیز کاهش آسیب‌های به طبیعت، اقدام به توزیع سی هزار کیسه‌زباله بین شهروندان در ورودی‌های چهارگانه خرم‌آباد کرد و مردم نیز عصر همان روز کیسه‌های پر از زباله خود را به عوامل سازمان پسماند شهرداری تحویل دادند.
آیین تجلیل نیز به‌منظور پاسداشت از خدمات این شهروندان برگزار و به شهروندان طبیعت دوست به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

با تلاش و برنامه‌ریزی خرم‌آباد را به قطب گردشگری کشور تبدیل می‌کنیم
شهردار خرم‌آباد صبح امروز جمعه ١٧ فروردین در آیین تجلیل از فعالان روز طبیعت و در حضور استاندار لرستان، نماینده خرم‌آباد و دیگر مسئولان گفت: شهرداری خرم‌آباد امسال توانست با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نسبت به اسکان ۴٠,٠٠٠ نفر از مهمانان نوروزی اقدام کند.

وی افزود: خدمات نوروزی شهرداری و دیگر دستگاه‌ها به حدی بود که برای اولین بار میانگین ماندگاری مسافرین در خرم‌آباد با عبور از میانگین کشوری به بیش از ٣ روز رسید که امیدواریم با تأمین زیرساخت‌های لازم این میانگین افزایش یابد.

رشیدی تعداد بازدیدکنندگان و مهمانان نوروزی خرم‌آباد در نوروز ٩٧ را در حدود ۴ میلیون نفر اعلام و خاطرنشان کرد: افزایش حضور گردشگران و مهمانان نوروزی در خرم‌آباد موجب رونق اقتصادی، افزایش اشتغال و درآمد سرانه و رشد و ارتقاء صنایع و محصولات بومی خواهد شد.

شهردار خرم‌آباد با تقدیر از فعالان روز طبیعت تأکید کرد: شهرداری خرم‌آباد سیزدهم فروردین امسال در جهت حفاظت از طبیعت اقدام به توزیع سی هزار کیسه‌زباله در ورودی‌های شهر کرد که خوشبختانه بسیاری از شهروندان با مشارکت مناسب زباله‌های خود را به ایستگاه‌های شهرداری تحویل دادند.  97/1/17

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.