افزایش ۱۰۰ درصدی بازدیدکنندگان قلعه فلک‌الافلاک

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

افزایش ۱۰۰ درصدی بازدیدکنندگان قلعه فلک‌الافلاک

استاندار لرستان از افزایش ۱۰۰ درصدی بازدیدکنندگان قلعه فلک‌الافلاک خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، سید موسی خادمی در آیین شهروندان طبیعت دوست با بیان اینکه در نوروز ۹۷ موفقیت بزرگی نصیب استان شد، اظهار کرد: لرستان در ارزیابی همه شاخص‌های پذیرایی از مسافران نوروزی مانند تعداد گردشگران،  اقامت مسافران نوروزی، بازدید از اماکن تاریخی، امنیت درون شهری و برون شهری مسافران، کاهش تصادفات و تلفات جانی با افزایش بالای ۳۰ درصد گردشگران وضعیت بسیار خوبی داشت.

وی در ادامه افزود: قلعه فلک‌الافلاک در نوروز امسال با افزایش بالای ۱۰۰ درصد بازدیدکنندگان روبرو شد که این اتفاق از مسائل بسیار مهم است.

خادمی این موفقیت را نه یک هدف بلکه یک علامت دانست و تصریح کرد: با وحدت و همگرایی و امکانات موجود می‌توان کارهای بزرگی انجام داد اما باید تلاش کنیم تا امکانات و زیر‌ساخت‌ها را نیز ارتقاء بدهیم.

استاندار لرستان یکی از آفرینندگان این اتفاق را شهرداری، اعضای شورای شهر خرم‌آباد و کارکنان این مجموعه عنوان کرد و ادامه داد: شهرداری کار منحصر به فردی انجام داد چراکه متفاوت از دیگر شهرهای کشور چادر مسافرتی با امکانات اولیه را بصورت رایگان در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهد که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: این کار باعث ایجاد خاطره خوبی در ذهن مسافران خواهد شد.

خادمی مهمان‌نوازی زیبای مردم استان را ستودنی دانست و خاطرنشان کرد: عملکرد مسئولین در حاشیه این موفقیت است، متن کار مردم هستند که با مسافران در ارتباطند و آنچه که در ذهن مهمانان نوروزی از خرم‌آباد طی نوروز ۹۷ باقی می‌ماند خاطره خوش است.

وی بیان کرد: امیدواریم که این خاطره خوش منجر به تکرار مسافرت‌ها به استان و ‌خرم‌آباد شود.

خروجی آن بر درآمد، اقتصاد و بهبود زندگی مردم و نهایتا ایجاد اشتغال اثر خواهد گذاشت.  97/1/17

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.