ازادسازی تصرفات رود خانه ای در لرستان

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

 داریوش حسن نژاد امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تعیین حد بستر و حریم بیش از ۵۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های لرستان و ابلاغ نقشه‌ها به دستگاه‌های ذیربط از جمله (بنیاد مسکن، شهرداری‌ها و اداره کل راه و شهرسازی) برای طرح‌های هادی روستایی و جامع شهری، رپر کوبی اظهار داشت: همچنین کار نشانه گذاری حد بستر رودخانه کشکان به طول ۱۳۰ کیلومتر و لایروبی بیش از ۱۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان انجام شده است.

وی با اشاره به ساماندهی حدود ۸ کیلومتر از طول رودخانه‌ها در نقاط جمعیتی و اضطراری استان عنوان کرد: آزادسازی بیش از ۲۵۰ هکتار از تصرفات رودخانه‌ای، فعال سازی گروه‌های گشت و بازرسی خاص رودخانه‌ها، تثبیت بیش از ۴۰۰ کیلومتر طول از رودخانه‌های استان در سامانه کاداستر و رفع مغایرت نقشه‌های قبلی از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان همچنین از پاسخ به بیش از هزار استعلام ادارات و ارگان‌های مختلف، مطالعه تالاب‌های سطح استان و تثبیت بستر تالاب «بیشه دالان» بروجرد در سامانه کاداستر برای اولین بار، شروع مطالعات جامع طرح‌های ساماندهی رودخانه‌ها در نقاط آسیب پذیر استان توسط مشاوران ذیصلاح در همه شهرستان‌های استان خبر داد. 99/5/28

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.