اجرای پروژه زیرگذر کمربندی جنوبی خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

اجرای پروژه زیرگذر کمربندی جنوبی خرم‌آباد

 استاندار لرستان از بررسی طرح های پیشنهادی زیرگذر کمربندی جنوبی خرم‌آباد خبر داد و گفت: اعتبار مورد نیاز این پروژه از محل اعتبارات توازن ملی تأمین می‌شود.

دکتر سید موسی خادمی روز سه شنبه در جلسه شورای فنی لرستان با محوریت تصمیم گیری در خصوص زیر گذر کمربندی جنوبی خرم‌آباد گفت: این طرح از جمله پروژه‌هایی بود که به دلیل کمبود منابع عملیات ساخت آن در سال ۸۹ متوقف شده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته، اجرای آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: در جلسه امروز طرح‌های پیشنهادی برای اجرای این پروژه ارائه شد که با لحاظ کارآمدی، هزینه، ایمنی و مواردی از این دست، بهترین طرح پس از کارشناسی و بررسی انتخاب و اجرایی خواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط برای به ثمر رساندن این پروژه، تصریح کرد: پیمانکار پروژه با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نسبت به اصلاح و رفع عیوب طرح و همچنین شناسایی اراضی مورد تملک اقدام کنند.

خادمی افزود: با پیگیری‌های انجام شده، اعتبار مورد نیاز پروژه زیر گذر کمربندی جنوبی خرم‌آباد از محل اعتبارات توازن ملی تأمین و در اختیار طرح قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر همکاری سپاه برای مدیریت خرید و تملک اراضی از اهالی منطقه، گفت: با تسریع در انجام امورات مربوط به پروژه، طرح نهایی در چند روز آینده تکمیل و برای ادامه کار به سازمان مدیریت و شورای فنی تحویل می‌شود.  99/7/22

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.