استفاده ازظرفیت‌های وزارت کار برای رونق تولید در لرستان

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

استفاده از ظرفیت‌های وزارت کار برای رونق تولید در لرستان

 معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از ظرفیت بانک‌های توسعه تعاون، رفاه، صندوق کارآفرینی و هلدینگ شصتا برای توسعه تولید و رونق اشتغال در لرستان استفاده می‌کنیم.

 حاتم شاکرمی امروز سه شنبه در بازدید از شهرک صنعتی دلفان اظهار داشت: بنا بر جلساتی که با نماینده ولی‌فقیه در لرستان و پیگیری‌های نمایندگان استان در مجلس داشتیم، این تصمیم گرفته شد که برای کمک به رفع مشکل واحدهای موجود و توسعه واحدها یا ایجاد صنایع متناسب با ظرفیت هر شهرستان و استان بتوانیم به تولید و اشتغال لرستان به ویژه شهرستان‌های محروم استان کمک کنیم.

وی افزود: آقای شریعتمداری مأموریت ویژه دادند که با بکارگیری ظرفیت‌های در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بتوانیم بررسی داشته باشیم و متناسب با آن‌ها بتوانیم با کمک استاندار، فرمانداران و نمایندگان اقدامی که بتوانیم در یک بازه زمانی نتیجه بگیریم انجام دهیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور افزود: امروز یکی از کارهای زیرساختی خوبی در شهرستان دلفان آغاز شده که بتوانیم از ظرفیت‌های بانک‌های توسعه تعاون، رفاه، صندوق کارآفرینی و هلدینگ شصتا استفاده کنیم.

شاکرمی بیان کرد: امیدوارم در بازدیدهای این روزها بتوانیم به جمع‌بندی خوبی برسیم و نتیجه مطلوبی برای استان داشته باشد.  99/7/22

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.