میلاد عارفی مقام

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

میلاد عارفی مقام

میلاد عارفی مقام در سال   ۱۳۷۴در خرم آباد به دنیا آمد .نامبرده در رشته ووشوکار فعالیت داردملی‌پوش ووشو: طلای جام‌جهانی و آسیا را می‌خواهم

وی در مسابقات ووشو قهرمانی جهان ۲۰۱۹، مدال طلای وزن ۸۵ کیلوگرم در بخش سان‌دا را به‌دست‌آورد

سوابق قهرمانی

  • کسب مدال طلا وزن 75 کیلوگرم پنجمین دوره مسابقات جوانان جهان 2014 آنتالیا ترکیه
  • طلا مسابقات قهرمانی جهان روسیه – 2017
  • طلا مسابقات جام جهانی ساندا چین – 2018

«میلاد عارفی مقام» دارنده ۲ مدال طلای ووشوی جهان در گفت‌وگو با ایرنا ابتدا با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان، اظهار داشت: ابتدا باید از کادر درمانی، پرستاران و پزشکان قدردرانی کنم که برای مقابله با ویروس کرونا تلاش می‌کنند و امیدوارم همه مردم سلامت باشند.

وی افزود: از مردم می‌خواهم زیاد از خانه خارج نشوند تا بتوانیم هرچه زودتر بر این ویروس غلبه کنیم و به زندگی عادی بازگردیم.

عارفی‌مقام در خصوص شرایط تمرینی خود، توضیح داد: تا حد امکان در خانه تمرین می‌کنم و امروز متوجه شدم که مسابقات قهرمانی آسیا با تعویق مواجه شده و به اواخر سال موکول شد. باید تمرینات قدرتی و استقامتی را در دستور کار داشته باشم تا آمادگی‌ام را حفظ کنم.

ملی‌پوش جوان ووشوی ایران، گفت: البته امسال جام جهانی استرالیا را هم در پیش داریم که هنوز  خبری مبنی بر لغو یا تعویق آن نیامده است.

وی گفت: همواره به کسب مدال طلا فکر کرده‌ام و مدال نقره یا برنز برایم معنایی ندارد. امسال هم می‌خواهم در هر ۲ رویداد به قهرمانی برسم.

عارفی‌مقام در خصوص در پیش بودن مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو، عنوان کرد: مهدی علی‌نژاد با برنامه ریزی و هدف‌گذاری مناسب، ووشو را به یکی از بهترین فدراسیون‌ها تبدیل کرد و رییس بعدی کار سختی دارد تا جایگاه این فدراسیون را حفظ کند.مبارزه میلاد عارفی مقام و مراسم اهدا مدال طلا | شبکه ورزش

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.