لیلا صوفی زاده

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

لیلا صوفی زادهلیلا صوفی زاده(نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان)

مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال ‏با حضور مدیران وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و اعضای مجمع برگزار شد.‏ بعد از رای گیری انجام شده برای نایب رئیس دوم فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ‏ایران حیدر بهاروند با 54 رای و برای نایب رئیس سوم و رئیس کمیته بانوان بانوان دکتر لیلا صوفی زاده با 54 رای انتخاب ‏شدند.‏

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال به خاطر کسالت و بیماری قلبی که داشت از سمت خود استعفا کرد. این خبر توسط امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال رسانه‌ای شد. این اتفاق در فاصله حدود پنج ماه تا انتخاب ریاست فدراسیون فوتبال در اردیبهشت ۹۹ رخ داد.

سوالی که مطرح می‌شود این است که چه کسی جانشین مهدی تاج خواهد بود؟ ماده ۳۸ و در بند ۱۱-۲ اساسنامه فدراسیون فوتبال در این باره توضیح می‌دهد: “اگر رییس فدراسیون غایب باشد، ‌فوت نماید یا به‌طور دایم یا موقت از انجام وظایف خود سر باز زند،‌ نایب‌رئیس اول عهده‌دار وظایف وی تا زمان رفع غیبت یا مجمع بعدی خواهد بود. در صورت غیبت یا خودداری نایب‌رئیس اول،‌ وظایف به نواب رئیس بعدی یا سایر اعضای هیأت‌رییسه محول می‌شود.”

بعد از بازنشسته شدن و کنار رفتن علی کفاشیان به عنوان نایب رییس اول، جانشین رسمی برای او مشخص نشد و گفته شد که محمود اسلامیان سرپرست نایب رییس اولی است. با این حال با توجه به اینکه هیچ چیز رسمی اعلام نشده، نایب رییس دوم یعنی حیدر بهاروند باید به عنوان سرپرست انتخاب شود. اما بهاروند نیز مشکل بازنشستگی دارد و نمی‌تواند این سمت را در اختیار بگیرد. نایب رییس بعدی لیلا صوفی‌زاده است. انتخابی که شاید محدودیت‌ها و واکنش‌های خاصی را در پی داشته باشد.

هیات رییسه فدراسیون فوتبال گویا با این اوضاع با استعفای مهدی تاج مخالفت خواهد کرد اما اگر این اتفاق صورت نگیرد مشخص نیست چه کسی سرپرست فدراسیون فوتبال می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.