فرخ هاشم زاده فلاح

زمان مطالعه این مطلب تنها: 4 دقیقه

 فرخ هاشم زاده فلاح

فرخ هاشم زاده فلاح از مهندسان شرکت سازنده آزاد راه خرم آباد -پل زال است که با اقدامات هوشمندانه و فعالیت های سخت کوشانه با احداث این آزاد راه قلب زاگرس را تسخیر نمود .  بزرگ مرد مجهز به اندیشه توسعه ، خیر بزرگمنش  ایران زمین   با ساخت و احداث دو پل بزرگ واقع در ساحلی علوی خرم آباد به مبلغ 15 میلیارد تومان برگ زرینی از تاریخ این دیار توان مند را به بنام خود ثبت نمودند.

 به مناسبت پنجم اسفندماه روز مهندس با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت  نظام، جمعی از مسوولان و صاحب نظران از مهندس هاشم‌زاده و مهندس چوبینه در باغ ارم تهران تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم، دبیر تشخیص مصلحت نظام گفت: لازم نیست تنها دولت‌ها از مردان بزرگ تجلیل به عمل آورند چرا که ملت‌ها هم می‌توانند این کار خداپسندانه را انجام دهند.

دکتر محسن رضایی با اظهار تشکر از محمدکاظم صدیق – بانی این مراسم- عنوان کرد: بنا به مثل معروف دل به دریا زده، مهندس هاشم‌زاده با این کار بزرگ دل به کوه زد و در نهایت ایثار آن را به سرانجام رساند.

وی در ادامه افزود: ان‌شا‌ءالله این رویه به یک حرکت عظیم تبدیل و کارآفرینان جهت پیشرفت کشور وارد عرصه سازندگی شوند و به چشم‌اندازی که در سال 1404 ترسیم شده، برسیم.

مجری طرح آزادراه خرم‌آباد– پل زال با بیان این که در این طرح همه پای کار بوده‌اند تصریح کرد: این کار با همت همه به مقصود رسید و اگر این طرح را به عنوان یک ماشین در نظر بگیریم، من فقط نقش برف پاک‌کن ماشین را ایفا کرده‌ام.

مهندس فرخ هاشم‌زاده‌فلاح در ادامه گفت: این کار را با اعتماد به اطرافیان و کمک مردم شریف لرستان انجام داده‌ام، که از همه آنها تشکر می‌کنم که هیچ گاه مشکلی را بر سر راه اجرای پروژه ایجاد نکردند.

محمدکاظم صدیق – رییس مؤسسه خیریه صدیق- و بانی مراسم گفت: لرستان و لرستانی‌ها همیشه سرافراز هستند و برآن‌هاست که از بزرگوارانی که این کار بزرگ را انجام داده‌اند، قدردانی کنند.

وی در ادامه افزود: لرستان همیشه در تمام عرصه‌ها پیش‌قدم بوده و با تقدیم 6200 شهید در جنگ تحمیلی پاکی و صداقت را به اثبات رسانده است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،در این مراسم دکتر تاروردی مدیرکل امور فناوری استان های معاونت علمی ریاست جمهوری ،مدیران کل بنیاد نخبگان استان های کرمانشاه، ایلام،کردستان،همدان و لرستان ،یحیی عیدی بیرانوند شهردار خرم آباد، محمد فتحی بیرانوند معاونت برنامه ریزی شهرداری، ریاست دانشگاه لرستان و .. حضور داشتند. ایرج کاظمی از پیشکسوتان عرصه رسانه در سخنانی کوتاه بیان کرد: همه ما بایستی در راستای عمران و آبادانی شهرمان در کنار شهرداری به وظیفه و رسالت خود عمل نماییم. معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری خرم آباد در حاشیه ی برگزاری همایش عنوان کرد: با همکاری مدیر کل بنیاد نخبگان برای اولین بار از 5 نفر شهروند نمونه و مسوولیت پذیر به صورت نمادین تجلیل شد .و بر این باوریم که چنین اقداماتی می تواند فرهنگ سپاس و قدردانی را در جامعه نهادینه نماید. محمد فتحی بیرانوند تصریح ساخت: تعداد قابل توجهی از شهروندان مشمول نشان ویژه ی شهروند نمونه بودند که به دلیل ضوابط امکان تقدیر از تمامی این عزیزان میسر نشد.وی در خاتمه از تعیین روز و تاریخ خاص جهت تجلیل از شهروندان نمونه ی سال خرم آباد خبر داد و گفت: در صدد هستیم در آینده ای نزدیک با تهیه طرح و آیین نامه و ارسال آن به شورا و پس از اخذ مجوزهای لازم اقدام به برگزاری همایش تجلیل از شهروندان نمونه در مشاغل مختلف به صورت سالانه نماییم.در آیین تجلیل از نفراتی چون : مهندس فرخ هاشم زاده فلاح خیر لرستانی که مبلغ 15 ملیارد تومان جهت ساخت پل واقع در ساحلی علوی هزینه کمک کرده اند،مظفر افشار فعال محیط زیست به پاس زحمات ارزنده وی و غرس بیش از 200 هزار اصله نهال و یک میلیون بذر بلوطٰ، مهسا دولتشاه دانشجوی برتر و دارنده رتبه 4 کنکور سراسری، یداله ستوده مدیر انتشارات شاپورخواست با انتشار 350 جلد کتاب به عنوان ناشر برگزیده ی سال،ایرج کاظمی با انتشار حدود 1000 مقاله و نقد کارشناسانه در حوزه اجتماعی و تاریخی، به عنوان شهروندان نمونه تقدیر به عمل آمد.مجری پروژه: خرم آباد – پل زال نمونه بارز مهندسی ایرانی است آزاد راه ،آرزوی دیرینه مردم منطقه بود - ایسنا

مجری پروژه خرم آباد – پل زال نمونه بارز مهندسی ایرانی است آزاد راه ،آرزوی دیرینه مردم منطقه بود

مجری پروژه آزاد راه خرم آباد – پل زال گفت : آزاد راه ، نمونه بارز مهندسی ایرانی است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان ، در مراسم افتتاحیه آزاد راه خرم آباد – پل زال مهندس هاشم زاده با بیان این مطلب افزود : پروژه عظیم آزاد راه آرزوی دیرینه مردم ایران زمین بوده که از دل زاگرس می گذرد و بدست مهندسین ، تکنسین ها ، کارگران و بازوان توانمند ایرانیان انجام شده است .

مجری پروژه آزاد راه خرم آباد – پل زال ادامه داد : در این پروژه 26 کیلومتر تونل ، 3 کیلومتر پل دره ای ، 40 میلیون متر مکعب عملیات کوه بری ، 1 میلیون و 200 متر مکعب بتن ریزی انجام شده است ؛ تامین روشنایی آزاد راه که در 54 نقطه به پایان رسیده در تاریخ راهسازی ، نمونه و قابل مقایسه با رکودهای جهانی هست .

وی گفت : طول تونلهای آزاد راه ، 40 درصد کل تونلهای ساخته شده در 85 سال گذشته در کشور است .

هاشم زاده اظهار داشت: همکاری صمیمانه مسئولین از عوامل مهم موفقیت این پروژه بوده است .

وی با بیان اینکه با 50 سال سابقه راهسازی در ایران می گویم بخش خصوصی در انجام پروژه های راهسازی قطعا موفق عمل می کند عنوان کرد : بخش خصوصی در راستای ایجاد پروژه هایی از این دست توانمند بوده و برای هر پروژه راهسازی آمادگی کامل داریم و نیاز به پیمانکار خارجی نیست .

وی گفت : افتتاح پروژه آزاد راه خرم آباد – پل زال افتخار مدیران و مهندسی ایرانی است . 98/8/11

2 thoughts on “فرخ هاشم زاده فلاح

  1. عابدی میگوید:

    ای بنازم به بزرگ مرد ایران مهندس هاشمزاده کاری کرد کارستان وبی نطیر وفوق العاده خدا عمر پر برکت واهمیشه در صحت باشد.انشایالله

    • مدیر میگوید:

      تشکر ویژه از قدرشناسی جناب عالی.جناب مهندس هاشم زاده راست قامت جاودانه خدمت به مردم و ستاره مسیر مدیران هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.