خیبر خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

خیبر خرم آبادKheybar Khorramabad Logo.png

خیبر خرم آباد ،باشگاه فوتبال خیبر شهر خرم‌آبادمرکز استان لرستان یک باشگاه فوتبال می باشد . این باشگاه که در سال ۱۳۶۳ تأسیس شده‌ متعلق به شهر خرم آباد است . این باشگاه از سال تاسیس شرایط و بازی های بیشماری انجام داده و با افت وخیز های فراوانی مواجهه شده است . تیم خیبر در سال ۱۳۶۵ موفق به حضور در فینال مسابقات جام حذفی شد که در آن بازی با نتیجه ۲–۰ برابر ملوان بندر انزلی مغلوب شد و به مقام دوم جام حذفی در آن سال دست یافت.  هم‌اکنون در لیگ دسته یک فوتبال ایران بازی می‌کند.

همچنین،  خیبر در بازی یک چهارم نهایی همین مسابقات توانست تیم پرسپولیس تهران را باین باشگاه یک بار در جام قدس ۶۹–۱۳۶۸، موفق به حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران شده‌است.ا یک گل که از میانه میدان روانه دروازه این تیم شد، از پیش رو بردارد و در بازی نیمه نهایی تیم پاس بوشهر را ۳ بر ۱ برد.

منبع سایت رسمی جام حذفی کشور قسمت آرشیو باشگاه خیبر خرم‌آباد در آبان ۱۳۹۹ با خرید امتیاز لیگ یکی باشگاه فوتبال اروند خرمشهر در فصل ۱۳۹۹–۱۴۰۰ لیگ آزادگان شرکت می‌کند.

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد دکتر مسعود عبدی، مدیر عامل هلدینگ آرین سازه هستند و همچنین نشان این شرکت به عنوان اسپانسر باشگاه روی پیراهن فصل ۰۰-۹۹ این باشگاه قرار دارد.

مالکیت ،مدیر عامل ،سرمربی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.