حامد امیری  ستاره درخشان 

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

حامد امیری  ستاره درخشان

حامد امیری  ستاره درخشان کسب قهرمانی پارالمپیک ورزشکاران لرستانی بر سینه تاریخ می‌درخشدایران در پارالمپیک 2020 توکیو ژاپن صاحب مدال طلا شد .به همین مناسبت  حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در پیامی ضمن تبریک کسب مدال طلای حامد امیری در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: کسب عنوان قهرمانی ورزشکاران تا ابد بر سینه تاریخ استان می‌درخشد.

 در این پیام آمده است: یکی از عرصه های ابراز توان و غیرت اسلامی و ایرانی زمانی است که در مسیری دشوار باید گوی سبقت را از دیگران ربود.

این پیام اضافه می کند: ورزشکاران معلول با تکیه بر همت عالی و اعتماد به نفس خود به خوبی نشان داده اند که معلولیت محدودیت نیست و در مسیر موفقیت و سرافرازی، تنها باید چشم به امید خداوند و اعتماد به توانمندی های خود داشت.

این پیام می افزاید:کسب مدال طلای بازی‌های پارالمپیک توکیو توسط حامد امیری دلاور مرد لرستانی برگ زرین دیگری در دفتر افتخار آفرینی‌های استان است که تا ابد بر سینه تاریخ لرستان تلالو خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه می کند: اینجانب افتخار آفرینی و کسب مدال طلای حامد امیری را در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و شکستن رکورد پارالمپیک را به این ورزشکار غیرتمند، خانواده محترم،جامعه ورزش استان و مردم شریف لرستان و ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم.

حامد امیری ورزشکار لرستانی موفق به کسب مدال طلای پرتاپ نیزه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.