دپارتمان قلب خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 4 دقیقه

دپارتمان قلب خرم آباد

دپارتمان قلب خرم آباد،  دکتر یحیی ابراهیمی شامگاه چهارم خرداد ماه هزارچهارصد و دو، در مراسم بهره‌برداری از دستگاه “سی‌تی آنژیوگرافی” بیمارستان شهید مدنی که با حضور معاون وزیر بهداشت،   و رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد، اظهار کرد:قبلا کل لرستان یک دستگاه “سی‌تی آنژیوگرافی” خیلی قدیمی با تعداد زیادی بیمار وجود داشت و نوبت بیماران تا شش ماه طول می‌کشید.

وی افزود: این بیمارستان یک جراح قلب دارد و صحبت شده که مشکلات حوزه بخش قلب مرتفع شود و از معاون وزیر درخواست داریم یک دپارتمان بزرگ قلبی برای لرستان تاسیس شود و این مهم مطالبه اصلی مردم و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.

 عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: از معاون توسعه وزارت بهداشت درخواست داریم یک دپارتمان بزرگ قلبی برای لرستان تاسیس شود و این مهم مطالبه اصلی مردم و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده دو دستگاه “سی‌تی آنژیوگرافی” به بیمارستان اضافه شد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: با تامین و تجهیز بیمارستان به این دستگاه‌ها ارجاع بیماران به استان‌های همجوار کاهش یافت.

ابراهیمی بیان کرد: همکاران بخش قلب از نیروهای متخصص و فوق تخصص هستند که از تجربه علمی بالایی برخوردارند و این ظرفیت موجب رضایتمندی مردم شده است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در لرستان رزیدنت قلب تربیت می‌شود و برای این ظرفیت مهم نیاز به یک سری دستگاه‌ها نظیر EPS هستیم و برای تامین آن از وزارت بهداشت درخواست کردیم و وزیر دستور دادند و ضرورت دارد تامین اعتبار شود تا بتوانیم آن را تهیه کنیم.

ابراهیمی گفت: تامین ” بالون‌پمپ ” هم نیاز بیماران است و جزو مطالبه بیمارستان شهید مدنی است.

تاریخچه بیمارستان شهید مدنی خرم آبادبیمارستان شهید آیت الله مدنی خرم آباد

این مرکز پیش از انقلاب توسط بنیاد شمس پهلوی به منظور کلینیک سرپایی ساخته و تا سال 1361 بلا استفاده بود . در سال 1361 بیمارستان اطفال این شهر به ریاست دکتر ابراهیم خشنود (بیمارستان زینب ) که در محل فعلی داگاه انقلاب مستقر بود به این مرکز انتقال یافته و تحت نام بیمارستان شهید مدنی شروع بکار نموده و تا کنون خدمت رسانی می کند .
علاوه بر دکتر خشنود پزشکانی چون دکتر راستی ،دکتر متقی ، دکتر اسکینی ، دکتر کپوریان ، دکتر علاء الدین شیخی، دکتر مهناز عباسی، دکتر نادره طایی ،دکتر حمید احمدی و دکتر سعید رشنو در این مرکز ریاست نموده اند .
در سال 1383 بعلت نیاز شدید به بخش های قلب در استان و با توجه به تخریب بیمارستان شهید رحیمی و با همت و تلاش دکتر مهرداد نامداری و تلاش رئیس وقت دکتر حمید احمدی و سایر پرسنل زحمت کش بیمارستان بخش های تخصصی قلب و آنژیو گرافی در آن دایر گردید
در سال 1385 ریاست بیمارستان به دکتر محمود امرایی محول گردید. در این مرکز بخش جراحی قلب باز افتتاح و هم اکنون عمل قلب باز توسط   جراح فوق تخصص دکتر علی پوریا و متخصص بیهوشی دکتر حسن تیموری انجام می گیرد .
تا تاریخ خرداد ماه 1395 ریاست بیمارستان بر عهده دکتر شیخی بود .و از این تاریخ با ابلاغی از طرف ریاست محترم دانشگاه  جناب دکتر ساکی، سرپرستی بیمارستان به آقای دکتر مرادی فر  محول گردید،که با توجه به قبولی جناب دکتر مرادی در مقطع فوق تخصص از تاریخ 1395/12/14 سرپرستی این مرکز به عهده جناب دکتر امیر مومنی زاده گذاشته شد.

مرکز آموزشی درمانی شهید آیت الله مدنی تنها مرکز  تخصصی و فوق تخصصی کودکان و بیماران قلبی- عروقی در استان می باشد که به صورت دولتی و زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اداره می شود، لذا در نظر دارد با به کارگیری اساتید برجسته رشته های مختلف اطفال نوزادان قلب و جراحی قلب و پرسنل درمانی توانمند و مجرب به گونه ای فعالیت کند که با رعایت کلیه استانداردهای درمانی و آموزشی اولویت اول انتخاب بیماران این استان و استان های مجاور برای درمان بیماری های قلبی عروقی،  اطفال و نوزادان بوده و به عنوان یک مرکز علمی برجسته مورد اعتماد و احترام جامعه باشد، به طوری که پرسنل برای کار در این مرکز به خود افتخار نمایند، همچنین کیفیت کاری به حدی باشد که اگر عزیزترین فرد وابسته به پرسنل این مرکز جهت درمان مراجعه نماید، پرسنل نیاز به سفارش جهت اطمینان از خدمات درمانی نداشته باشند.

توضیحات

آدرس لرستان ، خرم آباد ، میدان امام حسین ، خیابان شهید بهشتی ( خیر آباد ) ، بیمارستان شهید آیت الله مدنی تلفن 06633419123, 06633408898, 06633419124, 06633406098
مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی با بیمه تکمیلی
درباره بیمارستان شهید آیت الله مدنی خرم آباد
بیمارستان شهید آیت الله مدنی خرم آبادی ، در سال 1359 ، تاسیس شد . بیمارستان شهید آیت الله مدنی خرم آباد ، مرکز آموزشی و درمانی است که به داشنگاه علوم پزشکی لرستان ، وابسته می باشد . در حال حاضر ، 147 تخت خواب فعال دارد .

تعداد تخت
147

بخش های بستری بیمارستان شهید آیت الله مدنی خرم آباد
درمانگاه اطفال – درمانگاه پزشک عمومی – درمانگاه قلب – درمانگاه نورولوژی اطفال – درمانگاه داخلی – درمانگاه تغذیه – درمانگاه عفونی – درمانگاه کلیه – درمانگاه فوق نوزادان – درمانگاه انکولوژی – درمانگاه جراحی قلب

بخش های ستاره دار
اتاق عمل – تالاسمی – اورژانس سرپایی – آنزیوگرافی

بخش های کلینیکی بیمارستان شهید آیت الله مدنی خرم آباد
CCU – NICU – آنژیوگرافی – اطفال – بخش نوزادان – عفونی – قلب – ICU قلب باز – POST ICU – PICU – انکولوژی اطفال – اورژانس

بخش های پاراکلینیک بیمارستان شهید آیت الله مدنی خرم آباد
CCU – NICU – آنژیوگرافی – اطفال – بخش نوزادان – عفونی – قلب – ICU قلب باز – POST ICU – PICU – انکولوژی اطفال – اورژانس

بیمه های تحت پوشش بیمارستان شهید آیت الله مدنی خرم آباد
بیمه کانون سردفتران,بیمه دانا,بیمه البرز,بیمه کارآفرین,بیمه دی,بیمه ایران,بیمه رازی

آدرس بیمارستان شهید آیت الله مدنی خرم آباد
آدرس : لرستان ، خرم آباد ، میدان امام حسین ، خیابان شهید بهشتی ( خیر آباد ) ، بیمارستان شهید آیت الله مدنی
تلفن : 06633419123, 06633408898, 06633419124, 06633406098

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.