شهربازی کیو خرم‌آباد 

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

شهربازی کیو خرم‌آباد

شهربازی کیو خرم‌آباد ،شهربازی کیو، بزرگترین و قدیمی‌ترین شهربازی خرم آباد است که دارای مساحتی بالغ بر ۲۳ هزار متر مربع می باشد و در کنار دریاچه و مجموعه گردشگری کیو قرار دارد.

به گزارش (چهار شنبه 1401/5/26)روابط عمومی استاندارد لرستان مرضیه قنبریان بیان کرد: با توجه به بازرسی های انجام شده، برای هشت وسیله شامل سرسره بادی، آفتاب مهتاب، ماجراجویان، تاب کودک، رالی کودک، کشتی صبا، قطار و بالگرد در شهربازی کیو خرم آباد مجوز استاندارد صادر شد و پیش از این نیز برای ۶ وسیله تفریحی، صدور مجوز استاندارد انجام شده بود.

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: مجوز استاندارد هشت وسیله تفریحی شهربازی کیو خرم‌آباد به مدت یک سال صادر شد.

وی با بیان اینکه مجوزهای صادره دارای یک سال اعتبار می باشد افزود: انجام بازرسی های دوره ای در طول مدت اعتبار مجوز استاندارد، الزامی است که بهره بردار یا مالک باید اقدامات لازم را در خصوص تمدید مجوز انجام دهند.

مدیرکل استاندارد لرستان اظهار داشت: دارندگان وسایل بازی باید با مراجعه به سامانه نظارت بر وسایل تفریحی، در پورتال سازمان ملی استاندارد ایران، نسبت به ثبت مشخصات تجهیزات بازی اقدام نمایند تا پس از انجام بازرسی توسط شرکت های بازرس همکار و رفع نواقص احتمالی، مجوز استاندارد را دریافت کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.