فاز دوم نیروگاه گازی خرم‌آباد در مرحله اجرا شدن

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

 فاز دوم نیروگاه خرم‌آباد در مرحله اجراشدن

نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد به عنوان بزرگترین نیروگاه استان لرستان با سرمایه گذاری ۳۱۰ میلیون یورویی بنیاد مستضعفان احداث شده است.

 مدیرعامل هلدینگ برق و انرزی بنیاد مستضعان در خرم‌آباد گفت: عملیات ساخت فاز ۲ نیروگاه خرم‌آباد تا هفته آینده نهایی می‌شود.

محسن امیری روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: با تکمیل بخش بخار، نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد به زودی به شبکه سراسری متصل می شود. برای تکمیل فاز یک نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد حدود هفت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی ادامه‌داد: برای ساخت فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد با ظرفیت تولید ۵۰۰ مگاوات برق در سال  که قرارداد ساخت آن هفته آینده نهایی می شود حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری می شود.

واحد اول و دوم بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد هشتم خرداد ماه امسال با حضور پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان به بهره‌برداری رسید.

با احداث این نیروگاه علاوه بر تولید برق استان و بخشی از کشور، زیرساخت‌های لازم برای توسعه پایدار منطقه و تشویق به سرمایه‌گذاری در منطقه، فراهم می‌شود و علاوه بر این موارد، زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای نیروهای متخصص و بومی در استان ایجاد خواهد شد. 99/10/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.