دهکده المپیک

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

دهکده المپیک

شروع ساخت دهکده المپیک خرم آباد از سال ۱۳۸۶

برای جبران کمبود مکان‌های ورزشی عملیات اجرایی دهکده المپیک از ۱۱ سال پیش در خرم آباد آغاز شد. اما با وجود گذشت این چند سال هنوز که هنوز است به بهره برداری نرسیده است.

عزیزپوریان، مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان درباره عملیات اجرایی دهکده المپیک گفت: مجموعه ورزشی خرم آباد، که به نام دهکده المپیک نامگذاری شده است، از سال ۱۳۸۶ جا نمایی شده و بعضی از پروژه‌های آن در همین تاریخ شروع به کار کرد. این طرح تاکنون ۵۰ میلیارد تومان اعتبار صرف ساخت دو مجموعه آن شده است. بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز داریم تا این طرح به بهره برداری برسد.

مجموعه ورزشی خرم آباد ۲۳ طرح پیش بینی شده است که از این تعداد ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری و سالن ژیمناستیک به اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان واگذار شده است.

پیامنی، معاون فنی و اجرای راه و شهرسازی استان لرستان گفت: استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم آباد در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار در دست احداث است که زیربنای پروژه ۱۹ هزار متر مربع است کلیه فضا‌هایی که یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفری باید داشته باشد، در این طرح دیده شده است. پیشرفت این طرح ۵۲ درصد است.

وی در ادامه افزود:اگر ۲۰ میلیارد تومان در سال جاری به طرح اختصاص داده شود تا پایان امسال امکان بهره برداری از طرح از نظر فنی و اجرایی امکان پذیر خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان از اتمام طرح مجموعه دومیدانی خبر داد و گفت: مجموعه بزرگ دوو میدانی استان لرستان، مجموعه‌ای است که در ۱۴ هزار متر%8

ویرایش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.