طرح توسعه‌ای فرودگاه خرم‌آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

گزارش طرح توسعه‌ای فرودگاه خرم‌آباد 

عملیات اجرایی طرح توسعه فرودگاه خرم‎آباد در قالب 9 پروژه، بهمن ماه 92 آغاز شد و قرار بود در مدت دو سال به پایان برسد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، این طرح شامل توسعه سطوح پروازی(تطویل باند، توسعه اپرون، بهسازی آپرون موجود، زهکشی باند، استریپ‎سازی باند، ارتقاء مقاومت باند، بهسازی جاده حفاظتی، سرپوشیدن کانال‎های عرضی فاضلاب روستایی عبوری از باند و احداث ساختمان هواشناسی) توسعه ترمینال و احداث ساختمان پاویون بوده و هنوز برای تکمیل به زمان زیادی احتیاج دارد.

علی علیخانی، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان دباره آخرین وضعیت این پروژه به ایسنا گفت: در راستای طرح توسعه‌ای فرودگاه خرم‌آباد سال گذشته سطوح پروازی را اجرا کردیم و به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: 420 متر طول باند اضافه شد و در باند قدیم هم سه لایه تقویتی اضافه کردیم.

علیخانی افزود: زه‌کشی طرفین باند را هم در سه مقطع عرضی انجام دادیم، 38 هزار مترمربع اپرون بتنی اجرا کردیم و 18 هزار مترمربع اپرون جدید ایجاد و 11 هزار مترمربع اپرون قدیم را هم بازسازی کردیم.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه استریپ‌سازی باند موجود را هم انجام داده‌ایم، تأکید کرد: طبق قرارداد تا این مرحله از پروژه با ما بوده و مابقی پروژه را باید شرکت فرودگاه‌ها انجام دهد.

وی در پاسخ به اینکه پروژه در چند ماه گذشته تعطیل بوده؟ گفت: ما دیگر کاری آنجا نداریم و مابقی کار را باید شرکت فرودگاه‌ها انجام دهد!

علیخانی گفت: چون اعتبار پروژه استانی بود و تأمین نمی‌شد، طی مکاتباتی که با وزارت راه و شهرسازی داشتیم تا این مرحله از کار را قرار بود ما و بقیه کار را شرکت فرودگاه‌ها انجام دهد.   97/2/16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.