کسب رتبه نهم مرکز تحقیقات داروهای گیاهی رازی خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

کسب رتبه نهم مرکز تحقیقات داروهای گیاهی رازی خرم آباد

 رئیس مرکز تحقیقات گیاهان دارویی رازی خرم آباد گفت: در رده بندی 211 مرکز تحقیقاتی داروهای گیاهی کشور ، مرکز تحقیقات گیاهان دارویی رازی خرم آباد رتبه نهم را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، اصغر سپهوند روز سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: سال گذشته مرکز تحقیقاتی رازی خرم آباد از بین 168 مرکز تحقیقاتی در کشور عنوان پانزدهم را کسب کرده بود.
وی ادامه داد: در شاخص ارجاعات بین سالهای 2012 تا 2016 تعداد یکهزار و735 بار به مقالات این مرکز رجوع شده بود که در رتبه چهار کشوری قرار گرفتیم و این امر نیز نشان دهنده کیفیت بالای مقالات مرکز در سالهای اخیر می باشد.
وی با بیان اینکه به لحاظ سخت افزاری، تجهیزات و امکانات مرکز رازی با بسیاری از این 211 مرکز تحقیقاتی قابل مقایسه نیست گفت: امکانات ما نسبت به بیشتر مراکز هم ردیف در این رده بندی خیلی کمتر است اما ظرفیت های بالای اعضای هیأت علمی و دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری این کاستی ها را تا حدود زیادی جبران کرد.
رئیس مرکز تحقیقات داروهای گیاهی رازی در مورد موضوع طرح های پژوهشی در این مرکز افزود: مرکز رازی با 2رویه گیاهان دارویی و نقش آنها در درمان و تحقیقات پزشکی فعالیت می کند.
سپهوند با بیان اینکه امروزه نقش داروهای گیاهی و امتیازاتی که نسبت به داروهای شیمیایی دارند بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: مرکز رازی بستری فراهم کرده تا در این زمینه تحقیقات و تلاش های علمی بتواند به مرحله ی بلوغ رسیده و آماده ی بهره برداری شوند.  96/12/15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.