کارخانه لاستیک‌سازی خرم‌آباد سال ۹۷ بهره‌برداری می‌شود

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

کارخانه لاستیک‌سازی خرم‌آباد سال ۹۷ بهره‌برداری می‌شود

استاندار لرستان از بهره برداری کارخانه لاستیک سازی خرم آباد در ۲۲ بهمن سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند عصر امروز در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه لاستیک سازی خرم آباد با اشاره به اینکه مدت ها بود که لرستان کارخانه بزرگی که بالای ۱۰۰۰ نفر اشتغال ایجاد کند نداشت، افزود: یکی از تقاضاهای ما از هیئت دولت در سال ۹۳ بحث توسعه زیرساخت های صنعتی بود که یکی از مصادیق این موضوع کارخانه لاستیک سازی بود.

وی با بیان اینکه ۴۴ هکتار از زمین این کارخانه دولتی بوده و ۱۶ هکتار نیز مربوط به مردم بوده که خریداری شده است، اظهار داشت: خریداری این ۱۶ هکتار زمین کار سختی بود و مردم به راحتی این زمین ها را واگذار نکردند.

استاندار لرستان با بیان اینکه نباید توقع داشت پروژه هزار و ۱۰۰ میلیاردی ظرف یک سال اجرا شود، تصریح کرد: در حوزه برق این کارخانه نیز وزارت نیرو اعلام کرده بود که باید برق مورد نیاز کارخانه های بزرگ از بخش خصوصی تامین شود و همین امر باعث شد تا حدود ۹ ماه زمان را صرف تغییر مصوبه دولت کنیم و برق مورد نیاز این واحد را از شرکت برق باختر تامین کنیم.

بازوند یادآور شد: با پیش بینی های صورت گرفته این کارخانه در بهمن ماه ۹۷ بهره برداری می شود.

محمد نادری نماینده شرکت لاستیک سازی خرم آباد نیز با اشاره به اینکه در مدت آغاز عملیات اجرایی کارخانه لاستیک سازی خرم آباد زیرساخت های آب، برق و گاز را احداث کرده ایم، اظهار داشت: با همکاری آب منطقه ای چند چاه برای تامین آب این کارخانه حفر شده بود اما این چاه ها دبی لازم را نداشتند و با نامه نگاری های صورت گرفته مقرر شد سالانه ۱.۴ میلیون مترمکعب آب از کاکارضا برای این پروژه تخصیص دهند.

وی با بیان اینکه برای تامین برق این کارخانه نیز با شرکت برق باختر قرارداد بسته ایم، تصریح کرد: همچنین در ابتدای کار ۴۴ هکتار زمین و پس از آن نیز ۱۶ هکتار زمین برای اجرای این پروژه خریداری شد.

نماینده شرکت لاستیک سازی خرم آباد با تاکید بر اینکه کار تسطیح زمین های این پروژه از ۱۷ بهمن ماه آغاز شده است، افزود: همزمان با اجرای کار تسطیح زمین های این پروژه، سیل بند نیز احداث می شود.

نادری با اشاره به اینکه سرمایه گذاری این پروژه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است، گفت: تجهیزات این کارخانه نیز به تناسب و هم سو با پیشرفت پروژه خریداری می شود. 95/12/1 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.