پارک سافاری خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه
  • نخستین پارک سافاری کشور در خرم آباد احداث می شود

استاندار لرستان گفت: نخستین پارک بزرگ سافاری کشور با سرمایه گذاری 13 هزار میلیاردریال و مشارکت بخش خصوصی در خرم آباد احداث می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز یکشنبه در جلسه بررسی روند احداث پارک سافاری در سالن استانداری افزود: طرح احداث این پارک آماده شده و باید استعلام های آن تا 14 دی ماه امسال اخذ شود و پس از آن طرح احداث پارک سافاری در شورای برنامه ریزی استان مصوب شده و برای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین سازمان جنگل ها و مراتع کشور ارسال می شود.
استاندار لرستان ابراز امیدواری کرد مصوبه هیات دولت برای احداث این پارک به عنوان یک طرح ملی تا پایان امسال اخذ شود.
بازوند احداث پارک سافاری در لرستان را نخستین مگاپروژه گردشگری کشور دانست و گفت: برای اجرای طرح 30 هزار هکتار زمین نیاز است.   96/9/14

استاندار لرستان گفت: پارک سافاری می‌تواند لرستان را به قطب گردشگری تبدیل کند.
به گزارش یِافته، سیدموسی خادمی در جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در خصوص احداث سافاری پارک خرم‌آباد اظهار داشت: این پارک یکی از پروژه‌های بزرگی است که در صورت بهره‌برداری می‌تواند باعث ارتقای جایگاه صنعت گردشگری در لرستان شود.
وی اضافه کرد: این پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در خرم‌آباد در دست اجرا بوده و از آنجایی که پروژه بزرگی است، نیاز به قوانین و اختیارات بالادستی و فراتر از استان دارد.
خادمی پارک حیات‌ وحش ایران را اصلی‌ترین پروژه گردشگری در لرستان عنوان کرد و افزود: در صورت تکمیل و بهره‌برداری می‌تواند به ایجاد اشتغال، درآمدزایی و افزایش ورود گردشگران داخلی و خارجی به این استان کمک کند.
 این پروژه در صورت تکمیل و بهره‌برداری می‌تواند باعث ارتقای جایگاه استان در حوزه گردشگری شود.
  اجرای پروژه پارک حیات‌وحش ایران در خرم‌آباد می‌تواند لرستان را به قطب و مقصد مهم گردشگری تبدیل کند.96/11/11

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.