«وحید امیری» و «علیرضا بیرانوند» سفیران محیط‌زیست شدند

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

 

«وحید امیری» و «علیرضا بیرانوند» سفیران محیط‌زیست شدند

وحید امیری و علیرضا بیرانوند - کراپ‌شده– «وحید امیری» و «علیرضا بیرانوند» سفیران سلامت و محیط زیست شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از افتخارآفرینان لرستانی تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز شنبه در استانداری لرستان برگزار شد و در این مراسم  «وحید امیری» و «علیرضا بیرانوند» بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران سفیران سلامت و محیط زیست انتخاب شدند.

مهرداد فتحی بیرانوند مدیر کل محیط زیست لرستان در این جلسه در سخنانی با بیان اینکه حفظ محیط زیست دغدغه اول در دنیا محسوب می شود اظهار داشت: در این راستا حفظ محیط زیست یک اجماع جهانی را می طلبد.

وی با بیان اینکه در این زمینه موضوعی که همواره مورد غفلت قرار گرفته و خلا آن احساس می شود بحث فرهنگسازی حفظ محیط زیست است گفت: در این راستا یکی از سیاست های مهم سازمان محیط زیست کشور نهادینه کردن فرهنگ زیست محیطی در جامعه است.

مدیر کل محیط زیست لرستان با تاکید بر اینکه اگر این فرهنگ نهادینه شود خیلی از مسائل و مشکلات حوزه محیط زیست رفع خواهد شد ادامه داد: در این رابطه با رئیس سازمان محیط زیست کشور مکاتباتی داشتیم تا علیرضا بیرانوند و وحید امیری را به عنوان سفیران محیط زیست و سلامت معرفی کنیم که خوشبختانه مورد استقبال معصومه ابتکار قرار گرفت.

فتحی بیرانوند تاکید کرد: پس از معرفی این دو عضو تیم ملی فوتبال کشور به عنوان سفیران محیط زیست و سلامت، به عنوان سفیران بین المللی در این حوزه نیز معرفی خواهند شد.96/4/3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.