نشست مدیران سازمان پزشکی قانونی کشور در خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه
مدیر کل پزشکی قانونی استان لرستان گفت: همایش سراسری تلاش برای ارتقاء و بهبود کیفیت خدمت‌رسانی در لرستان برگزار می‌شود.
به گزارش یافته، دکتر حمیدرضا نظیفی با بیان این مطلب افزود: سی و پنجمین همایش مدیران سازمان پزشکی قانونی کشور با حضور دکتر احمد شجاعی ریاست محترم سازمان پزشکی قانونی کشور، معاونین، مشاورین، مدیران ستادی و استانی و همچنین مسئولین عالی‌رتبه استان لرستان هجدهم تا بیستم اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: این همایش به‌منظور ((بررسی چالش‌های مبتلا به)) در مراکز پزشکی قانونی سراسر کشور و همچنین با هدف ارتقاء کیفیت خدمات و برنامه‌ریزی کلان سازمان و استفاده از خرد جمعی و تجارب مدیران تشکیل می‌شود.
وی با بیان اینکه یکنواخت سازی، پایش، بهبود و اولویت‌بندی برنامه‌ها و اهداف کلان سازمان از جمله رسالت‌های این همایش می‌باشد، تصریح کرد: ارتقاء سطح دانش، مهارت و انگیزه کارکنان و ایجاد نظام بهبود کیفیت که سبب افزایش کارایی، اثر بخشی سازمانی می‌باشد و تهیه و تدوین برنامه‌های خلاقانه و ابتکاری در سطح مراکز از دیگر اهداف این همایش می‌باشد.
وی با بیان اینکه تجربه نشان داده است که با استفاده از خرد جمعی می‌توان چند گام به جلو حرکت کرد، بیان داشت: از مهم‌ترین اهداف همایش، استفاده از خرد جمعی، نشست و تبادل‌نظر در راستای ارتقا کیفیت خدمات‌رسانی به مردم است.
دکتر حمیدرضا نظیفی افزود: شناسایی مشکلات و موانع موجود در راستای ارتقاء کیفیت خدمات، برنامه‌ریزی جهت کیفیت ارائه خدمات، ارائه راهکارهای افزایش رضایت ارباب‌رجوع، یافتن الگوهای موفق در بهره‌وری و کارایی نیز از دیگر محورهای موردبررسی در این همایش می‌باشد.
مدیر کل پزشکی قانونی استان لرستان ابراز امیدواری کرد تا برگزاری این همایش منجر به ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی و ارتقاء بیشتر و روزافزون کیفیت خدمات‌رسانی شود.
بر اساس این گزارش، مراسم افتتاحیه این همایش با حضور مقامات کشوری و استانی صبح روز نوزدهم اردیبهشت‌ماه در محل دادگستری لرستان برگزار خواهد شد.  97/2/8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.