مُهر تمدید برای افتتاح فاز نخست کتابخانه 17 ساله!

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه


مُهر تمدید برای افتتاح فاز نخست کتابخانه 17 ساله!

پروژه کتابخانه مرکزی خرم‌آباد در آستانه 17 سالگی قرار دارد و وعده مسئولان برای افتتاح فاز نخست تا پایان خرداد 96 هم محقق نشد.
این پروژه فرهنگی سال 80 کلنگ‌زنی شد اما در عین ناباوری هنوز تکمیل نشده و تا چندین سال پیشرفت فیزیکی‌اش روی عدد 70 درصد گیر کرده بود که خوشبختانه در سال جاری این مانع را رد کرد اما وعده افتتاح آن تا پایان خرداد مطابق پیش‌بینی‌ها، مُهر تمدید خورد.
علی جهان‌آرا مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان درباره این پروژه به ایسنا گفت: کتابخانه مرکزی جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است و استاندار لرستان تأکید دارد که در سال جاری فاز نخست به بهره‌برداری برسد اما تخصیص اعتبار به کندی پیش می‌رود.
وی ادامه داد: پروژه فعال است اما چون بخشی از تخصیص‌ها محقق نشد در خرداد ماه تکمیل نشد.
جهان‌آرا اضافه کرد: سازه فاز نخست آماده است و تأسیسات و تجهیزات آن باقی‌ مانده و نزدیک به 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان با اشاره به اینکه ما دستگاه بهره‌بردار هستیم و با این حال خودمان هم پیگیری می‌کنیم، تأکید کرد: برای افتتاح این کتابخانه بعد از 17 سال لحظه‌شماری می‌کنیم و معتقدیم که این پروژه فرهنگی باید زودتر به بهره‌برداری می‌رسید اما متأسفانه در سنوات گذشته در ساخت آن کم‌کاری شده است.
زیربنای این پروژه نزدیک به 8000 مترمربع است و با بهره‌برداری از آن فضای مطالعاتی استان دو برابر می‌شود.96/4/18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.