مدیران به توسعه لرستان توجه بیشتری کنند

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

مدیران به توسعه لرستان توجه بیشتری کنند

 نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مسوولان و مدیران باید به توسعه و ارتقای این استان با توجه به کاستی‌های موجود بیشتر توجه کنند.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی  روز پنجشنبه در حاشیه جلسه مشترک شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در اتاق بازرگانی خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حضور سه روزه جمع ۱۵ نفره از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه شرکت‌ها و بانک‌های وابسته به وزارت تعاون در استان به یاد ماندنی است اما  به یاد ماندنی‌تر این است که در مجموعه لرستان و در داخل استان مدیران ما آن اموری که به آنها محول شده و نیاز است را فراهم کنند.

وی اظهار داشت: معاونانی که در این جلسات حضور داشتند در بخش اشتغال اعلام کردند که ما محدودیت منابع نداریم و باید از درون استان طرح‌ و ایده‌های طراحی شود و آن ایده‌ها جنبه تجاری داشته باشد و بتواند اشتغال خوبی را در استان ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: وزارت تعاون در استان برنامه‌های نیمه تمامی دارد که باید تمام شود، مواردی نیز جنبه توسعه‌ای و تکمیلی دارد که بر روی اینها تاکید شد که اینها به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه در جلسه مذکور نسبت به ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری در بخش کشاورزی، دامپروری و باغات تاکید شد بیان کرد: دستی از بیرون نخواهد آمد که استان لرستان ما را ارتقا فرهنگی و توسعه بدهد بنابراین در درون استان و به دست مدیران، جوانان انقلابی، نخبگان، برجستگان و فرهیختگان باید ارتقا فرهنگی و توسعه صورت گیرد.

اگر ما بخواهیم از برون استان کمک بگیریم باز هم باید آن را پیگری کنیم  و این هم صدایی، اتحاد و همدلی در استان وجود دارد. 99/7/24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.