مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان یکی از بهترین مراکز رشد کشور است

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان یکی از بهترین مراکز رشد کشور است

معاون جهاد دانشگاهی گفت: مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان یکی از بهترین مراکز رشد کشور است .

دکتر محمدصادق بیجندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، با اشاره به بازدید از واحدهای فناور مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان، اظهار کرد: تاکنون از مراکز رشد و پارک‌های فناوری زیادی در کشور بازدید کرده ‎ ام، اما به جرأت می‌توانم بگویم مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان یکی از بهترین مراکز رشد کشور است چراکه با عشق و علاقه به کار اداره می‌شود .

وی ادامه داد: به وضوح می‌توان عشق و علاقه را برای ایجاد اشتغال، کارآفرینی، نوآوری و خلاقیت در این مرکز دید و در پشت این فعالیت‌ها تفکر، منطق و برنامه بسیار عالی و علاقه ویژه‌ای وجود دارد .

بیجندی با تشکر از زحمات آقای دکتر دهقانی، رئیس جهاد دانشگاهی لرستان و خانم دکتر قربانی، معاون فن‌آوری مرکز رشد این واحد گفت: فعالیت تمامی اعضا و همکاران فوق‌العاده عالی است و باید از تمامی آنان به صورت ویژه قدردانی کرد.

رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی ادامه داد: سازمان از هیچ کمکی برای پیشبرد اهداف مرکز رشد جهاد دانشگاهی کوتاهی نخواهد کرد و وظیفه خود می‌دانیم در این رابطه تمام تلاشمان را به کار بندیم .

وی افزود: صراحتا حمایت خود را برای معرفی واحدهای فناور این مرکز به سرمایه‌گذاران اعلام کرده و طرح‌هایی که قابلیت تجاری‌سازی داشته باشند را معرفی خواهیم کرد .

بیجندی در پایان با اشاره به عملکرد مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان گفت: اگر بخواهیم به این واحد نمره بدهیم از بیست بالاتر هم باشد خواهیم داد .    96/2/13 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.