لرستان پشتیبان منطقه شش تهران در زمان زلزله

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

لرستان پشتیبان منطقه شش تهران در زمان زلزله

استاندار لرستان گفت: استان پشتیبان منطقه شش تهران در زمان زلزله شد.

دکتر سید موسی خادمی استاندار لرستان در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، اظهار کرد: امروز سند راهبردی مدیریت جامع خشک‌سالی در استان که تدوین‌شده بود را ارائه دادند و البته اشکالاتی مانند هر کاری دیگر دارد که در این رابطه اعضای شورا نظرات خود را ارائه دادند و قرار شد اصلاح شود و مجدداً تصمیم‌گیری نهایی شود اما به‌هرحال کار خیلی خوبی انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه در کشور تنها استانی هستیم که چنین کاری را در این سطح شروع کرده‎ایم، افزود: علاوه بر این موضوع درباره یکی از تدابیری که در سطح ملی اتخاذ شده بحث شد.

خادمی ادامه داد: تعدادی از استان‎ها را برای معین استان تهران در شرایط احتمالی زلزله تعیین کردند و بر اساس تقسیمات منطقه ای شهرداری تهران که لرستان پشتیبان منطقه شش تعریف شده است.

استاندار لرستان تصریح کرد: در این رابطه به اعضای شورا اطلاع رسانی انجام گرفت و قرار شد برنامه‎های لازم صورت گرفت تا اگر حادثه‎ای پیش آمد لرستان بتواند به موقع حضور پیدا کند و وظایف خود را انجام دهد.

وی در رابطه با برنامه مدیریت کاهش خطرپذیری در استان گفت: این مهم در واقع به ساختارها، طبیعت و… بر می‎گردد و ما می‎توانیم تنها کار مقابله‎ای و آمادگی انجام دهیم. در حوزه مدیریت بحران استان کارهایی در حال انجام است.
در حوزه زلزله و خشکسالی استان و کشور خطرپذیر است و ریسک دارد؛ کار امروز نیز یکی از این برنامه‎هاست و وقتی ما برنامه سند جامع خشکسالی را تدوین می‎کنیم برای کاهش اثرات ناشی از خطرپذیری است.  96/11/28

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.