قلعه فلک‌الافلاک گنجینه ثروت لرستان است

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: قلعه فلک الافلاک خرم‌آباد گنجینه ثروت استان است و باید از این ظرفیت بزرگ استفاده کرد.
آیت‌الله سید احمد میرعمادی که با دعوت کارکنان اداره کل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری لرستان در جمع کارکنان این اداره کل حضور یافت، پس از اقامه نماز ظهر و جلسه تفسیر قرآن در خصوص نکاتی را در خصوص ظرفیت‌های بزرگ گردشگری لرستان بیان کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان به ظرفیت‌های بزرگ تاریخی و گردشگری استان اشاره کرد و گفت: باید با فراهم کردن زیرساخت‌ها، شاهد تحولی عظیم و چشم‌گیر در رونق گردشگری لرستان باشیم.
امام‌جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: وجود طبیعت زیبا و بکر لرستان از جمله آبشارها، ارتفاعات بکر و دیدنی، پل‌های تاریخی کم‌نظیر و چهارفصل بودن استان لرستان را نعمت خدادادی برشمرد که نمونه آن در سایر نقاط کشور و دنیا وجود ندارد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه برای معرفی لرستان باید از نیروهای خوش سلیقه، خوش‌ذوق و اهل ابتکار و خلاقیت استفاده شود افزود: اگر ظرفیت‌های استان لرستان به نحو مطلوب معرفی شود، رونق تولید و اشتغال را در استان به دنبال خواهد داشت.

با برنامه‌ریزی‌های مدون و خلاقیت‌های جدید شاهد افزایش حضور گردشگران به این دیار باشیم و استان لرستان از معبر گردشگری به یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور تبدیل شود.    96/10/18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.