فاز اول کتابخانه مرکزی خرم آباد سال 96 افتتاح می شود

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

فاز اول کتابخانه مرکزی خرم آباد سال 96 افتتاح می شود

به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند روز دوشنبه (95/11/10)در جریان بازدید از پروژه نیمه تمام کتابخانه مرکزی خرم آباد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در حال حاضر بین یکهزار و 800 تا 2 هزار پروژه نیمه تمام از سالهای گذشته در استان وجود دارد که تکمیل آنها حدود 70 هزار میلیاردریال اعتبار نیاز دارد.
وی اضافه کرد: کتابخانه مرکزی خرم آباد نیز یکی از همین طرح های نیمه تمام است که با اختصاص 15 میلیارد ریال به پیمانکار فاز اول این طرح تا 15 خرداد ماه 1396 به بهره برداری برسد.
استاندار لرستان همچنین گفت: پروژه کتابخانه مرکزی خرم آباد در سال 1380 کلنگ زنی شده که عملیات اجرایی آن با تاخیری پنج ساله و در سال 1385 آغاز می شود و هم اکنون بعد از 15 سال هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده است.
بازوند اظهار کرد: با جمع بندی که بین پیمانکار ، مشاور طرح ، دستگاه اجرایی و دستگاه بهره بردار صورت گرفت قرار شد که تا 15 اردیبهشت ماه 1396 اعتبار مورد نیاز در اختیار پیمانکار گذاشته شود و پیمانکار نیز در مقابل متعهد می شود تا 15 خرداد ماه فاز اول طرح را تحویل دهد.
به گفته وی برای تکمیل این طرح به 45میلیارد ریال نیاز است که بعد از افتتاح فاز اول ، برای فاز دوم طرح در سال 1396 اعتبار مورد نیاز در نظر گرفته می شود.
طرح کتابخانه مرکزی خرم آباد از جمله طرح های طولانی مدتی است که گفته می شود از زمان کلنگ زنی آن تاکنون،پنج پیمانکار، چهار مدیرکل و سه استاندار تغییر کرده اند و هنوز ناتمام باقی مانده است و امروز بعد از 15 سال با بازدید استاندار این طرح تعیین تکلیف شد.

Comments

Name: *
Email:
ارسال یادداشت:
Captcha
Send

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.