غرض ورزی ها مانع پیشرفت استان لرستان می شود

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه
محتوا پنهان
2 مهرداد غضنفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به انتقادهای برخی افراد از عملکرد دولت در لرستان اظهار کرد: اینگونه صحبت ها به دلیل عملکرد ناموفق تیم مخالف دولت است که در گذشته برخلاف وجود منابع اعتباری افسانه ای نتوانستند در لرستان منشا اثر باشند. به گفته وی بسیاری از واحدهای راکد و تعطیل شده دوران حاکمیت منتقدان کنونی دولت ، یکی پس از دیگری در حال احیا و رونق تولید هستند. وی با بیان اینکه تفاوت مدیریتی نسبت به دولت گذشته به خوبی در لرستان مشهود است افزود: در این راستا مسئولان کشوری نیز بر این مدیریت قوی صحه گذاشته اند و وزیر کشور نیز در آخرین سفر به این استان، لرستان را بهره مند از مدیریت قوی از بین سه استان پایلوت اقتصادی مقاومتی برشمرد. معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: از طرفی مردم در انتخابات ریاست جمهوری عملکرد دولت و برنامه های آینده آن را تایید کردند و افزایش 10 درصدی رای مردم در استان به دولت تدبیر و امید مصداق این واقعیت است. معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: نمایندگان استان حتی یک مقام در حوزه قانونگذاری و مجلس به استان نیاوردند تا منشا اثر شود و حتی کار شکنی برای سفر وزاء و مقامات کشوری نیز به استان کرده اند. وی این گونه اقدامات از جانب منتقدان عملکرد دولت در استان را در راستای رقابت ناسالم با مجموعه دولت برشمرد و اظهار کرد: اینگونه اقدامات جز اثرات منفی برای استان و مردم هیچگونه حاصلی نخواهد داشت. غضنفری کشت و صنعت را نماد بارزی از اقدامات اقتصاد مقاومتی در لرستان برشمرد و افزود: فولاد ازنا، سدهای متعدد، آزاد راه ها و چهار خطه ها ، راه آهن، پارسیلون، گلخانه دیناروند و راه اندازی مدرن ترین کارخانه هیدورپونیک کشور توسط سرمایه گذار خارجی را از جمله عملکردهای مثبت دولت تدبیر و امید در لرستان است غضنفری ادامه داد: در دولت تدبیر و امید در بخش های کشاورزی، آب،صنعت وگردشگری اتفاقاتی برابر با کل فعالیت های دولت های نهم و دهم در استان رخ داده است. وی تاکید کرد: لرستان کانون توجه مسئولان کشوری شده و آمار و ارقام ارائه شده توسط مرکز رسمی و مرکز آمار ایران ، نشان دهنده بهبود وضعیت اشتغال در این استان است. 96/4/29

غرض ورزی ها مانع پیشرفت استان لرستان می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: غرض ورزی های شخصی و سیاسی مانع پیشرفت و توسعه استان می شود.

مهرداد غضنفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به انتقادهای برخی افراد از عملکرد دولت در لرستان اظهار کرد: اینگونه صحبت ها به دلیل عملکرد ناموفق تیم مخالف دولت است که در گذشته برخلاف وجود منابع اعتباری افسانه ای نتوانستند در لرستان منشا اثر باشند.
به گفته وی بسیاری از واحدهای راکد و تعطیل شده دوران حاکمیت منتقدان کنونی دولت ، یکی پس از دیگری در حال احیا و رونق تولید هستند.
وی با بیان اینکه تفاوت مدیریتی نسبت به دولت گذشته به خوبی در لرستان مشهود است افزود: در این راستا مسئولان کشوری نیز بر این مدیریت قوی صحه گذاشته اند و وزیر کشور نیز در آخرین سفر به این استان، لرستان را بهره مند از مدیریت قوی از بین سه استان پایلوت اقتصادی مقاومتی برشمرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: از طرفی مردم در انتخابات ریاست جمهوری عملکرد دولت و برنامه های آینده آن را تایید کردند و افزایش 10 درصدی رای مردم در استان به دولت تدبیر و امید مصداق این واقعیت است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: نمایندگان استان حتی یک مقام در حوزه قانونگذاری و مجلس به استان نیاوردند تا منشا اثر شود و حتی کار شکنی برای سفر وزاء و مقامات کشوری نیز به استان کرده اند.
وی این گونه اقدامات از جانب منتقدان عملکرد دولت در استان را در راستای رقابت ناسالم با مجموعه دولت برشمرد و اظهار کرد: اینگونه اقدامات جز اثرات منفی برای استان و مردم هیچگونه حاصلی نخواهد داشت.
غضنفری کشت و صنعت را نماد بارزی از اقدامات اقتصاد مقاومتی در لرستان برشمرد و افزود: فولاد ازنا، سدهای متعدد، آزاد راه ها و چهار خطه ها ، راه آهن، پارسیلون، گلخانه دیناروند و راه اندازی مدرن ترین کارخانه هیدورپونیک کشور توسط سرمایه گذار خارجی را از جمله عملکردهای مثبت دولت تدبیر و امید در لرستان است
غضنفری ادامه داد: در دولت تدبیر و امید در بخش های کشاورزی، آب،صنعت وگردشگری اتفاقاتی برابر با کل فعالیت های دولت های نهم و دهم در استان رخ داده است.
وی تاکید کرد: لرستان کانون توجه مسئولان کشوری شده و آمار و ارقام ارائه شده توسط مرکز رسمی و مرکز آمار ایران ، نشان دهنده بهبود وضعیت اشتغال در این استان است.   96/4/29

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.