ضرورت تجدیدنظر در مورد انتقال دانشکده علوم قرآنی -مردم لرستان از این حرکت متنفر هستند

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

ضرورت تجدیدنظر در مورد انتقال دانشکده علوم قرآنی -مردم لرستان از این حرکت متنفر هستند

نماینده ولی‎فقیه در لرستان با بیان این‌که انتظار داریم مسئولان در مورد انتقال دانشکده علوم قرآنی خرم‌آباد تجدیدنظر داشته باشند و نگذارند این اتفاق بیافتد، اظهار کرد: تبعات انتقال دانشکده علوم قرآنی لرستان متوجه مسئولان استان و دانشگاه علوم قرآنی است.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی با اظهار تاسف از انتقال دانشکده علوم قرآنی لرستان به ملایر، گفت: کوتاهی مسئولان باعث شد که یک امتیاز بزرگ معنوی از استان گرفته شود.

وی با بیان این‌که متاسفانه این تصمیم مسئولان دانشگاه علوم قرآنی بود که این دانشکده را از لرستان به شهر دیگری منتقل کنند، تصریح کرد: این اتفاق هم ناشی از کوتاهی مسئولان دانشگاه علوم قرآنی و هم اوقاف کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر این‌که مردم لرستان این اقدام را فراموش نمی‌کنند، اضافه کرد: مردم لرستان از این حرکت متنفر هستند و این مسئله را سنگین تلقی می‌کنند چرا این دانشکده از لرستان به شهر دیگری منتقل شود لذا انتظار داریم در این مورد تجدید نظر داشته باشند و نگذارند این اتفاق رخ دهد.

وی با بیان این‌که هم مسئولان استان و هم مسئولان اوقاف باید پاسخگوی مردم باشند، یادآور شد: انتظار داریم در مورد انتقال دانشکده علوم قرآنی تجدید نظر داشته باشند و نگذارند این اتفاق بیافتد.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: بسیاری از دانشجویان این دانشکده لرستانی هستند و انتقال آن‌ها به شهر دیگر برای خانواده‌های آن‌ها دردسرها و مشکلاتی را به دنبال دارد.

آیت‌الله میرعمادی گفت: تبعات انتقال دانشکده علوم قرآنی لرستان متوجه مسئولان استان و مسئولان دانشگاه علوم قرآنی است.

به گزارش ایسنا، دانشکده علوم قرآنی لرستان به‌دلیل نداشتن ساختمان مناسب و امکانات آموزشی، عدم اجرای تعهدات در مورد تامین و احداث ساختمان این دانشکده و … از لرستان به ملایر انتقال داده شده است.   1 97/1/2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.