شورای توسعه لرستان تشکیل شد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

شورای توسعه لرستان تشکیل شد

 استاندار لرستان گفت: شورای توسعه لرستان با عنوان دانا متشکل از نمایندگان سه قوه و نماینده ولی فقیه برای نخستین بار در استان تشکیل شد.

به گزارش ایرنا سید موسی خادمی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران درخصوص هدف تشکیل شورای دانا در استان افزود: برخی از موضوعات و مشکلات مهم استان لرستان که به روش های معمول و متعارف حل نمی شوند برای رایزنی های لازم با مراجع ملی و جذب منابع در شورای دانا مطرح می شوند.
وی با بیان اینکه مجموعه نهادهای موثر استان مانند نهادهای فرهنگی، اجرایی و قضایی برای حمایت از سرمایه گذاری بسیج و آماده هستند، تصریح کرد: برای دریافت سهم استان از منابع ملی نیازمند وحدت بین ذی نفعان استان هستیم و وظیفه شورای دانا به وجود آوردن این وحدت است.
استاندار لرستان وحدت را سرمایه اصلی توسعه و پیشرفت استان دانست و افزود: وحدت ایجاد شده باید در همه ارکان جامعه و گروه های مختلف وجود داشته باشد.
وی اظهار کرد: شورای دانا به طور ماهیانه و هرجا که لازم باشد با توجه به موضوعات مختلف تشکیل جلسه می دهد.
وی افزود: این شورا از فردا شروع به کار می کند و به سمت اقشار و مسئولان پایین در جامعه انتقال داده می شود.
خادمی گفت: همه باید برای پیشرفت و توسعه استان لرستان تلاش کنند به همین خاطر با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان، رئیس کل دادگستری، رئیس مجمع نمایندگان به این نتیجه رسیدیم که شورایی تحت عنوان شورای دانا برای پیشرفت و توسعه استان لرستان را تصویب کنیم.
شورای توسعه استان لرستان شامگاه جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، استاندار لرستان، رییس کل دادگستری لرستان و رییس مجمع نمایندگان لرستان تشکیل شد.   96/9/3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.