شرکت‌های مسافربری در پایانه برون‌استانی خرم‌آباد مستقر شدند

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

خرم‌آباد- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: همه شرکت‌های مسافربری خرم‌آباد در پایانه برون‌استانی مستقرشده‌اند و سفرهای مردم تنها از این مکان امکان‌پذیر خواهد بود.

 عباس شرفی ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از تاریخ چهارم تیرماه همه شرکت‌های مسافربری خرم‌آباد در ترمینال برون‌استانی مستقر و فعالیت رسمی خود را آغاز کرده‌اند و سفرهای مردم تنها از این مکان امکانپذیر خواهد بود.

وی تصریح کرد: از این تاریخ هیچگونه صورت‌وضعیتی در خیابان شریعتی صادر نمی‌شود و شرکت‌های مسافربری باید از تردد در این خیابان خودداری کنند؛ در غیراینصورت با برخورد قاطع پلیس راهور مواجه خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: با توجه به مشکلات ترافیکی ناشی از حضور اتوبوس‌های شهر خرم‌آباد در خیابان شریعتی، ساماندهی شرکت‌های مسافربری و استقرار آنها در پایانه برون‌استانی از اواخر سال ۹۶ در دستور کار قرار گرفت که با برگزاری جلسات متعدد بین شهرداری مرکزی خرم‌آباد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، مشکلات و نواقص ترمینال بررسی و با اصلاح ۹۰درصد آنها، زمینه حضور شرکت‌های مسافربری در این پایانه فراهم شد.  97/4/6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.