سامانه «سیماک» در خرم آباد رونمایی شد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

سامانه «سیماک» در خرم آباد رونمایی شد

 سامانه سیماک (سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور) با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست ایران رونمایی شد.

ظهر چهارشنبه در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، مدیر عامل شرکت پست لرستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، مدیر کل ict استانداری لرستان، مدیر کل فناوری اطلاعات استان لرستان، مدیر کل بازرسی استان و … سامانه سیماک رونمایی شد و از افرادی که در زمینه اجرای این طرح همکاری لازم را داشتند، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

حاتم سلیمانی مدیر کل پست استان لرستان در این مراسم اظهار داشت: لرستان ظرفیت های زیادی در زمینه توسعه تجارت الکترونیک دارد.

وی افزود: با توجه به موفقیت های پست لرستان در بین ۳۸ استان و منطقه پستی کشور و کسب رتبه سوم در زمینه ارزیابی عملکرد پست کشور باید با همکاری سایر دستگاه ها، ظرفیت های لازم برای توسعه تجارت الکترونیک در لرستان به کار گرفته شود.

مدیر کل پست استان لرستان ادامه داد: همچنین سامانه یکپارچه سازی مدیریت املاک کشور در لرستان امروز با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست ایران رونمایی شد.

سلیمانی گفت: ۲۸ دستگاه اجرایی و ۳ دستگاه نظارتی مستقیما با این پروژه سر و کار دارند و سطح دسترسی برای دستگاه های همکار در این سامانه تعریف شده است.

وی ادامه داد: مزیت این طرح این است که به جای ایجاد یک پرونده فیزیکی در ۲۸ دستگاه، یک پرونده الکترونیک ایجاد می شود.

مدیر کل پست استان لرستان خاطر نشان کرد: شهرستان خرم آباد پایلوت این طرح در استان است و ۱۸ ماه فرصت داریم تا کل استان تحت پوشش این سامانه قرار بگیرد.

سلیمانی گفت: با اجرای این طرح همه استعلامات ملکی از طریق این سامانه صورت می گیرد و قطعا مشکلاتی که با دستگاه هایی از جمله منابع طبیعی، محیط زیست و … در خصوص املاک وجود داشته است، حل می شود. 96/4/21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.