ساماندهی خرم‌رود برای خرم‌آباد حیاتی است

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

ساماندهی خرم‌رود برای خرم‌آباد حیاتی است

استاندار لرستان گفت: خرم‌رود می‌تواند به یکی از المان‌های اصلی شکل‌دهنده اقتصاد، رفاه و… خرم‌آباد تبدیل شود.

دکتر  سید موسی خادمی در آیین کلنگ‌زنی پل‌های دائمی خرم‌رود اظهار کرد: چندین بار گفته‌ام خرم‌آباد از شهرهایی است که به چند دلیل باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد؛ چون مرکز و پیشانی استان بوده و هر شهری با این ویژگی(مرکز) معرف آن استان است.

وی ادامه داد: دلیل بعدی این است که خرم‌آباد بزرگ‌ترین شهر لرنشین کشور بوده و همه ما علاقه‌مندیم که این شهر در بین شهرهای مهم کشور قرار بگیرد و دارای اسم و رسم زیبنده خودش باشد.

خادمی تأکید کرد: وظیفه همه ماست که این کار را عملیاتی و اجرایی کنیم و خرم‌آباد را به جایگاه اصلی‌ خودش برسانیم.

مدیر ارشد استان در ادامه گفت: این شهر فرصت‌هایی را از دست داده و موانع جدی برای آن به‌وجود آمده که بخشی از آن در کوتاه مدت قابل حل نیست اما همچنان فرصت‌های خوبی دارد که باید از آنها استفاده و خرم‌آباد را به‌عنوان یکی از شهرهای زیبای ایران معرفی کنیم.

وی احداث این دو پل دائمی را بخشی کوچکی از کارهایی دانست که می‌تواند در خرم‌آباد اجرا شود، اضافه کرد: انتظار داریم طبق قولی که به ما داده‌اند بر اساس برنامه زمان‌بندی در مدت هشت ماه به نتیجه برسد. این پروژه مشکل مالی نخواهد داشت و در حال حاضر ۵۰ درصد منابع مالی آن تامین شده است.

خادمی با تاکید بر اینکه امیدواریم قصه‌ای که در زیرگذر بهارستان به‌وجود آمد و خوب کار نکردیم نباید در اینجا شاهد آن باشیم، تصریح کرد: مردم هنوز هم از آن پروژه نارضایتی دارند که امیدواریم با کارهای که در چند وقت اخیر انجام شده به رضایت تبدیل شود.

استاندار با اشاره به اینکه کارکرد این پل‌ها بحث روان‌سازی ترافیک است، اضافه کرد: البته باید کارهای دیگری هم انجام دهیم که به دنبال احداث پل دائم دیگری روبروی استانداری هم هستیم اما کار مهم‌تر؛ ساماندهی خرم‌رود است که می‌تواند به یکی از المان‌های اصلی شکل‌دهنده اقتصاد، رفاه و… این شهر تبدیل شود.  97/4/3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.