رئیس هیأت سوارکاری لرستان: قطب اول کشور هستیم

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

رئیس هیأت سوارکاری لرستان: قطب اول کشور هستیم

رئیس هیأت سوارکاری لرستان گفت: این استان قطب اول کشور در بخش استقامت است.
فرشید مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، با اشاره به قهرمانی لرستان در رقابت‌های استقامت کشور، اضافه کرد: این رقابت‌ها در مسافت 90 و ۱۱۰ کیلومتر و با حضور پنج تیم برگزار شد.
وی با بیان اینکه تیم ما با پنج سوارکار در این رقابت‌ها شرکت کرده بود، ادامه داد: در مسافت ۹۰ و 110 کیلومتر به ترتیب رحیم مرادی‌نژاد با اسب کارن و جعفر مرادی‌نژاد با اسب بیداد مقام نخست را کسب کردند. همچنین گلناز مرادی‌فر با اسب شهیه و بهنام کرمی با اسب کهیلان در این رقابت‌ها چهارم شدند.
مرادی اضافه کرد: در مجموع امتیاز تیمی لرستان عنوان نخست را کسب کرد که البته این مقام برای ما زیاد دور از ذهن نبود، چون در چهار، پنج سال قبل قهرمان شده‌ایم و قطب اول استقامت کشور هستیم.
رئیس هیأت سوارکاری لرستان در پاسخ به اینکه چرا این رقابت‌ها با حضور پنج تیم برگزار شده است؟ گفت: تیم‌ها برای حضور در این رقابت‌ها باید ورودی کسب کنند که در بین استان‌ها فقط پنج تیم موفق به این کار شدند.
وی با اشاره به پتانسیل لرستان در ‌سوارکاری، خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه سال گذشته ژاندارک از لرستان پرامتیازترین اسب کشور شد. خوشبختانه ورزشکارهای ما در هر مسابقه‌ای شرکت می‌کنند، مدعی هستند.   96/2/24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.