رئیس مرکز سما و معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد معارفه شد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه
رئیس مرکز سما و معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد منصوب شدرئیس مرکز سما و معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد منصوب شد.
طی مراسمی با حضور رحیمی‌کیا معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد لرستان، فیروز امیری رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد و کارکنان این دانشگاه “قدرت الله شاکرمی” به‌عنوان رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما معارفه شد.
پیش از این “علی فولادوند” از آبان‌ماه 1393 تا کنون عهده‌دار این مسؤولیت بود و ادامه مسئولیت مرکز سما خرم‌آباد را به دکتر قدرت اله شاکرمی واگذار کرد.
در ابتدای مراسم معارفه، امین الفتی ریاست آموزشکده سما خرم‌آباد ضمن قدردانی از زحمات علی فولادوند در طول مدت مدیریت خود در سما، گزارشی از اقدامات انجام‌شده در طول سال‌های گذشته در سما ارائه داد.
وی همچنین گزارشی از سوابق مدیریتی دکتر قدرت اله شاکرمی (ازجمله معاون آموزشی دانشگاه، مدیر آموزش دانشگاه آزاد اسلامی، مدیر گروه و ریاست دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی) ریاست جدید مرکز آموزشی و فرهنگی سما جهت آشنایی بیشتر کارکنان سما با ایشان ارائه داد.
در ادامه علی فولادوند اظهار داشت: همیشه خداحافظی کردن سخت است ولی در یک مجموعه که انس و همدلی ایجاد شود مثل امروز بنده که یک رابطه عمیق عاطفی با کلیه کارکنان داشتم این امر بسیار دشوارتر می‌باشد.
 وی با بیان ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی شاکرمی و همچنین سوابق و تجربه بسیار مناسب ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد: درزمانی که دانشگاه آزاد اسلامی با چالش‌های بسیار زیادی روبرو می‌باشد و امیدواریم سما بتواند با استفاده از توانایی ایشان قدم‌های روبه‌جلو بردارد.
 در بخش دیگری از این مراسم ریاست جدید مرکز آموزشی و فرهنگی سما ضمن تشکر از حضور همه کارکنان، گفت: سما با حضور فولادوند و تلاش‌های بسیار خوب ایشان در سال‌های گذشته توانسته به‌عنوان یک برند در شهر معرفی شود و «ما هم دنبال رشد و توسعه بیشتر سما چه در آموزشکده و مدارس در سطح استان هستیم و این امر فقط در سایه همکاری و تلاش همه‌جانبه کلیه کارکنان امکان‌پذیر می‌باشد.»
قدرت اله شاکرمی با بیان این مطلب که ریاست محترم واحد قول مساعد داده در این مسیر ما را همکاری نماید و ازجمله این همکاری‌ها «ادامه فعالیت سما در ساختمان فعلی متعلق به دانشگاه واقع در سایت ولی‌عصر (عج) می‌باشد»
وی ادامه داد: ما برنامه‌هایی برای افزایش مدارس جدید و پیشرفت کمی و کیفی مدارس فعلی در سطح شهر و کلیه استان در راستای سیاست‌های سازمان سما داریم. همچنین در بخش آموزشکده در بحث جذب دانشجو و به‌کارگیری راه‌های جذب درآمدهای غیر شهریه‌ای برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدتی داریم که در ادامه راه نهایت تلاش خود را برای پیشبرد اهداف سما به کار خواهیم گرفت.
در پایان از زحمات آقای فولادوند با اهدا لوح و هدایایی از طرف کارکنان سما تقدیر به عمل آمد.   97/2/31

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.