دومین شعبه فروشگاه زنجیره‌ای رفاه خرم‌آباد افتتاح شد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه
با حضور عضو هیات مدیره فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه کشور، دومین شعبه فروشگاه رفاه خرم‌آباد افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، شامگاه پنج‌شنبه طی مراسمی با حضور مجید نوریان عضو هیات مدیره فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه کشور و جمعی از شهروندان، دومین شعبه فروشگاه رفاه بانام کاسیت در خرم‌آباد به بهره‌برداری رسید.
عضو لرستانی هیات مدیره فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در این مراسم اظهار داشت: بعد از خصوصی شدن فروشگاه رفاه، فروش این فروشگاه‌ها در کشور 5 برابر شده است.
مجید نوریان با بیان اینکه فروشگاه رفاه 23 سال است که در کشور فعالیت می‌کند، افزود: 22 سال این فروشگاه‌ها دولتی بودند و مدت یک سال است که به بخش خصوصی واگذارشده است.
وی تفکر و مدیریت دولتی در بخش اقتصادی را بی‌نتیجه عنوان کرد و گفت: مدیریت اقتصاد بایستی به بخش خصوصی واگذار شود چراکه نتیجه مطلوبی در پی دارد.
عضو هیات مدیره فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه خاطرنشان کرد: در برنامه‌های تحولی بنا داریم طبق برنامه‌ای 5 ساله، تعداد این فروشگاه را به 1000 شعبه در کشور افزایش دهیم.
نوریان بابیان اینکه طی روزهای آینده 33 شعبه دیگر در کشور به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: با خلق زنجیره‌های ارزشی در اقتصاد، اشتغال و درآمدزایی ایجاد می‌شود و جریان اقتصادی به حرکت درمی‌آید.
وی با بیان اینکه لرستان ازلحاظ پروتئینی دارای ظرفیت بالایی است، تصریح کرد: باید بتوانیم مجموعه صنایع این طرح را ایجاد کنیم و از آن درآمدزایی و اشتغال برای جوانان استان صورت پذیرد.
مدیرعامل گروه تجاری محسن و عضو هیات مدیره فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه گفت: فروشگاه رفاه نیز محصولات پروتئینی را خریداری می‌کند و به فروش می‌رساند.
مدیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان لرستان نیز در این مراسم گفت: شعبه دوم فروشگاه زنجیره‌ای خرم‌آباد (کاسیت) جزء فروشگاه‌های نسل جدید است.
نثوری با بیان اینکه فروشگاه‌های نسل جدید اهدافی را نیز به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: کالاها و محصولاتی که در فروشگاه‌های نسل جدید عرضه می‌شود از کالاهای به نام هستند.
وی با اشاره به اینکه کیفیت مناسب، تخفیفات مطلوب و کالاهای استاندارد ازجمله اهداف این فروشگاه‌هاست، اظهار داشت: لرستان در کل دارای 4 فروشگاه زنجیره‌ای رفاه است که 2 فروشگاه در خرم‌آباد، الیگودرز و بروجرد هم هرکدام یک فروشگاه دارند.
مدیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان لرستان افزود: در اوایل سال 1395 پنجمین فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در شهرستان الشتر به بهره‌برداری خواهد رسید.
قابل‌ذکر است نشانی فروشگاه مذکور واقع در خرم‌آباد، خیابان مجاهدین اسلام نبش میدان آزادی قرار دارد.
 همچنین شایان‌ذکر است “مجید نوریان” عضو هیات مدیره فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه کشور، اهل لرستان، دارای مدرک دکترای اقتصاد، عضو بنیاد نخبگان ملی اقتصاد که به‌صورت هم‌زمان مدیرعامل گروه تجاری محسن نیز می‌باشد و فروشگاه مذکور به همت وی به بهره‌برداری رسیده است.  96/12/17

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.