محمدحسن خشنود

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه
استاد “محمدحسن خشنود” اولین مدیر کل آموزش و پرورش لرستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی و رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان لرستان درگذشت.
 این فرهنگی شریف و درستکار در طول عمر پربرکت خود علاوه بر سال‌ها خدمت در آموزش و پرورش لرستان به عنوان معلم و سپس مدیر کل این نهاد در استان طی محمدحسن خشنوداسفند 1357 تا آذر 1358، پس از بازنشستگی نیز سال‌ها رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان و نیز رییس هیأت مدیره سرای سالمندان صدیق خرم‌آباد و عمر خویش را صرف حضور فی سبیل‌الله در نهادهای خیریه و فرهنگی کرد.
بدون شک استاد خشنود از معدود مدیرانی در لرستان بود که همواره منافع مردم را بر خود و نزدیکانش ارجح می‌دانست و اخلاق و رفتار بزرگوارنه این فرهنگی به تمام معنا و شریف، زبان‌زد همه کسانی بود که او را می‌شناختند و هیچ‌گاه از اختیارات و منابعی که در اختیارش بود، قدمی به نفع خویش، خانواده و دوستانش بر نداشت.
وی که از چند سال قبل با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد، سرانجام روز پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 پس از عمری نیک‌نامی، در سن 80 سالگی بدرود حیات گفت.
عوامل پایگاه خبری یافته که از سال‌ها قبل در جریان زحمات و منش بزرگ این فرهنگی شریف بودند، پیشنهاد تجلیل از ایشان را به مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان دادند که اردیبهشت‌ماه 1393 و در هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم علاوه بر تجلیل از معلمین نمونه استانی از مرحوم استاد محمد‌حسن خشنود اولین مدیر کل آموزش و پرورش لرستان پس از پیروزی انقلاب نیز تجلیل صورت پذیرفت.
قابل ذکر است مراسم تشییع پیکر استاد محمدحسن خشنود که حق عظیمی بر گردن لرستان و لرستانی‌ها دارد، از ساعت 9 صبح جمعه 25 فروردین 1396 در غسالخانه صالحین خرم‌آباد آغاز می‌شود و مراسم ترحیم وی نیز عصر همان روز از ساعت 3 تا 5 در حسینیه حبیب ابن مظاهر واقع در چهارراه بانک خرم‌آباد برگزار می‌شود.  96/1/24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.