خرم آباد تنها شهری است که خانه والیبال ندارد ،ضعف زیرساخت‌های ورزشی

زمان مطالعه این مطلب تنها: 3 دقیقه

  خرم آباد تنها شهری است که خانه والیبال ندارد ،ضعف زیرساخت‌های ورزشی

به گزارش خبرنگار مهر (95//11/18)، احمد آشنا گر ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان با اشاره به اینکه خانه کشتی نیاز به تعمیرات اساسی دارد، اظهار داشت: در خانه کشتی دوش حمام و حتی دفتر مدیریت نداریم.

وی با بیان اینکه همه سالن ها نیاز به تعمیرات دارند، تصریح کرد: مشکل ما این است که آقای امیری در مسابقات اول شده و تنها توانستیم یک ربع سکه به ایشان بدهیم و این در حالی است که هم تیمی ایشان زمین به عنوان پاداش دریافت کرده است.

وام خانگی همسرم را صرف کشتی کرده ام

وی با تاکید بر اینکه هیچ فرد ورزشکاری نمی تواند سرکار برود و شاغل باشد، افزود: ورزشکار قهرمان جهان با مدرک فوق لیسانس بیکار است.

نماینده هیئت های ورزشی خرم آباد با اشاره به اینکه خانه کشتی خرم آباد به اداره برق ۳۱ میلیون و ۷۰۰ تومان، به اداره آب ۱۰ میلیون و ۴۰۰ تومان و به اداره گاز ۷ میلیون تومان بدهکار است، گفت: اگر کاسه گدایی هم به دست بگیرم نمی توانم این بدهی ها را پرداخت کنم.

آشناگر با بیان اینکه وام خانگی همسرم را صرف کارهای خانه کشتی کرده ام، تصریح کرد: الان هزینه مبارزه با اعتیاد بیشتر از هزینه ورزش است.

وی با تاکید بر اینکه درآمد مرکز های توزیع قلیان بیشتر از تمام سالن های ورزشی است، افزود: ۱۶ سال  است که مربی هستم و تاکنون فقط یک بار ۱۰۰ هزار تومان از من حمایت شده است.

نماینده هیئت های ورزشی خرم آباد با اشاره به اینکه آنقدر ضعف و مشکل داریم وکه قهرمان های خود را که بی انگیزه شده اند از دست می دهیم، گفت: مقام های کشوری متعددی داریم ولی تنها ۴۵۰ هزار تومان اعتبار به ما اختصاص داده اند که آن را هم صرف گرفتن خوابگاه برای مسابقات کرده ایم.

آشناگر تصریح کرد: در خانه کشتی دو سونا داریم که خاموش است و در آنها پلمب است.

بخش خصوصی باید هزینه ورزش کشور را بپردازد

هوشنگ بازوند استاندار لرستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ورزش ما باید تحت پوشش شبکه خصوصی باشد، اظهار داشت: ۳ سال است می گوییم حضور بخش خصوصی راه حل مشکلات استان است.

وی با بیان اینکه برخی در محافل رسمی و تریبون های رسمی مرگ بر سرمایه دار می گویند، تصریح کرد: بخش خصوصی باید هزینه ورزش کشور را بپردازد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه شرکت صنایع ملی مس امسال برای تمام ورزش ها ۴۲ میلیارد تومان سرمایه گذاشته است، افزود: مطمئنم کارخانه لاستیک که الان آغاز شده می تواند تیم های ورزشی را تحت پوشش خود ببرد.

بازوند با بیان اینکه با دستگاه ها رایزنی می کنیم که آب و برق مجموعه را قطع نکنند، تصریح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان باید بیشتر به هیئت ها و ورزشکاران سر بزند و مشکلات را حل کند.

علی یاور عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز با اشاره به اینکه خانه کشتی از کسانی که در این مکان ورزش می کنند شهریه می گیرد و باید همین منابع را صرف تامین امکانات خود کند، اظهار داشت: مجاز نیستیم به مکانی که به بخش خصوصی واگذار شده از محل اعتبارات جاری کمک کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلات حوزه ورزش خیلی جدی است، تصریح کرد: بیشترین تلاش را در مورد کشتی داشته ایم و مشکلات موجود مربوط به سوء مدیریت مجموعه خانه کشتی است.

فضاهای ورزشی شهر قدمت تاریخی دارند

نادر روشن پور پیشکسوت حوزه ورزش لرستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در طول سه دهه گذشته به واسطه اینکه خرم آباد مرکز استان است هیئت های شهرستان زیر سایه مدیران و هیئت های استانی زندگی کرده اند، اظهار داشت: تا سال گذشته هیئت های ورزشی شهرستان خرم آباد را نداشتیم.

وی با بیان اینکه در این شرایط مقایسه شهرستان خرم آباد با سایر شهرستان ها از نظر فضاهای ورزشی به جا نیست، تصریح کرد: در بروجرد همه هیئت ها مشخص هستند و فعالیت می کنند اما در خرم آباد تا سال قبل این اتفاق نیافتاده بود.

این پیشکسوت حوزه ورزش لرستان با تاکید بر اینکه جمعیت شهر خرم آباد افزایش یافته و در حال تبدیل شدن به کلان شهر است، افزود: جوانان نیازمند به ورزش این شهر روز به روز در حال افزایش است.

روشن پور با اشاره به اینکه خیلی از فضاهای آموزشی ورزشی قدمت تاریخی دارند و ابنیه ورزشی نیازمند به تعمیرات هستند، گفت: بیشتر هیئت های ورزشی فاقد مکان تخصصی هستند و اگر هیئتی مکان تخصصی خود را داشته باشد بهتر برنامه ریزی می کند.

معصومه ملکشاهی نایب رئیس هیئت والیبال خرم آباد نیز با اشاره به اینکه خرم آباد تنها شهری است که خانه والیبال ندارد، اظهار داشت: در حال حاضر مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان در خرم آباد در حال برگزاری است و برای این مسابقات یک سالن از آموزش و پرورش اجاره کرده ایم.

وی با بیان اینکه همه مربیان در طول سال سالن اجاره می کنند، تصریح کرد: مربی ها پول شان را به بخش خصوصی می دهند و این در حالی است که اگر سالن داشته باشیم می توانیم شهریه هایی که دریافت می کنیم را در سالن خودمان هزینه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.